GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.
Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!
Liefste Michiel & Amber,
Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.
hallo ik ben Lore en ik ben ook geboren in 1998 (ik ben 13 jaar). ik ben echt geraakt door jullie boek ‘ga ik dood als ik 12 ben’. het raakte me zo hard dat ik nu bezig ben om er een lectuuropdracht over te maken. ik wil de kinderen in mijn klas aanzetten om het boek te lezen en laten weten dat er kinderen het veel erger hebben dan ons enz. ik hoop dat Michiel en Amber nog lang leven en dat al hun dromen uit komen. vriendelijke groeten Lore Van Parys!!!
Ha
Merci de nous faire partager votre joie de vivre … Vous _tes deux anges magnifiques et gr_ce a vous le monde est plus joli. Prenez bien soin de vous ! On vous aime !
Beste Godelieve, Wim, Michiel en Amber, Ik heb wat deeltjes van het boek gelezen en ik kreeg er tranen van in mijn ogen! Ik vind het zeer spijtig dat dit voorkomt in jullie gezin! Maar ik vind jullie kindjes prachtig! Er staan toch beeldschone foto’s van in het boek! Ik zou echt iets willen doen om jullie te helpen! Met vriendelijke groeten, Xena.
Bonjour, je voulais vous dire que vous avez beaucoup de courage et vous _tes une famille formidable. Malgr_ la maladie, ces deux enfants sont magnifiques et adorables j’en suis certaine. Quand j’ai vu l’_mission ‘c’est quoi l’amour?’, votre reportage ma beaucoup touch_. Vos enfants ont aussi beaucoup de courage. Vous _tes soutenus par enorm_ment de personnes. M_me si leurs vies sera courte, elle sera remplie de bonheur. Prenez-bien soin de vous. Et ses deux petits enfants veillerons toujours sur vous.
Bonjour je vous voulez vous dire que vous etes une famille formidable amber est magnifique et son frere aussi bon courrage ne perdez pas espoire je vous aime a tres bientot!
Bonjour, je voudrais vous dire que cette histoire me touche _norm_ment. Vous avez et vos enfants ont _norm_ment de courage. Je les soutiens. Ne laissez jamais rien tomber, soutenez les quoi qu’il arrive. Ces deux petits bouts de chou. Je vais faire un don pour aider toute ces recherches.
Bonsoir!Je suis tr_s touch_e par vos t_moignages, ainsi que celui de M_gane de 2005! Votre blog est magnifique et transmet beaucoup d’espoir et de bonheur ! Comma quoi la vie que nous avons est tres chere et qu’on ne doit pas se contenter d’etre pessimiste. Vous, Michiel et Amber vous etes des enfants geniaux, tres matures, actifs, rayonnants et courageux. Surtout, je vous souhaite beaucoup de bonheur et de courage pour la suite et encore beaucoup d’inoubliables moments!
Dag Godelieve, Wim, Michiel en Amber. Ik heb net vijf minuten geleden het boek uitgelezen. Ik heb echt een ongelooflijke bewondering voor jullie aanpak met jullie twee schatten. Het is niet alle ouders weggelegd om zo goed om te gaan met zulke kinderen. Ze zijn echt bij de juiste ouders terechtgekomen. Hoewel het voor jullie niet altijd makkelijk moet geweest zijn en nog steeds niet altijd makkelijk is, doen jullie dit zonder twijfel bijzonder goed. Het boek heeft me verschillende keren traantjes doen krijgen, maar ook doen lachen met de leuke dingen die Michiel en Amber uitspoken en het heeft me eveneens echt kwaad doen worden wanneer ik las over de gemene opmerkingen van andere mensen of de ego_stische, sensatiezieke media. Dit boek heeft me echt gepakt! Proficiat met jullie opvoeding en met jullie aanpak van de omstandigheden! Ik heb zoveel bewondering voor jullie dat ik het hier niet kan neerschrijven! Nog veel geluk samen met jullie gezinnetje, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie kindjes nog relatief lang mogen leven! Het is hen gegund als elk ander kind! Met vriendelijke groet, Gudrun.
Dag Godelieve, Wim, Michiel en Amber. Ik heb net vijf minuten geleden het boek uitgelezen. Ik heb echt een ongelooflijke bewondering voor jullie aanpak met jullie twee schatten. Het is niet alle ouders weggelegd om zo goed om te gaan met zulke kinderen. Ze zijn echt bij de juiste ouders terechtgekomen. Hoewel het voor jullie niet altijd makkelijk moet geweest zijn en nog steeds niet altijd makkelijk is, doen jullie dit zonder twijfel bijzonder goed. Het boek heeft me verschillende keren traantjes doen krijgen, maar ook doen lachen met de leuke dingen die Michiel en Amber uitspoken en het heeft me eveneens echt kwaad doen worden wanneer ik las over de gemene opmerkingen van andere mensen of de ego_stische, sensatiezieke media. Dit boek heeft me echt gepakt! Proficiat met jullie opvoeding en met jullie aanpak van de omstandigheden! Ik heb zoveel bewondering voor jullie dat ik het hier niet kan neerschrijven! Nog veel geluk samen met jullie gezinnetje, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie kindjes nog relatief lang mogen leven! Het is hen gegund als elk ander kind! Met vriendelijke groet Gudrun