GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.
Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!
Liefste Michiel & Amber,
Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.
Ik heb het boek gelezen over Michiel & Amber. Ik heb al meerdere waargebeurde verhalen gelezen, die zeer triest waren. Maar dit is het eerste boek waar ik zo ontroerd door was, dat ik toch wel een paart traantjes gelaten heb, zeer aangrijpend, maar ook een zeer liefdevol boek!
Hi Michiel and Amber! I haven\’t seen you on TV. I found you through a link on Hayley\’s website. I enjoyed reading about you. 🙂 @Michiel, I do believe that you are quite charming, judging from your pictures. With your beautiful blue eyes and intent gaze, you remind me of Eminem! @Amber, you are a cutie with a sweet smile. I\’m a kindergarten teacher, and I wish you could be in my class!
Hi Michiel and Amber! I haven’t seen you on TV. I found you through a link on Hayley’s website. I enjoyed reading about you. 🙂 Michiel, I do believe that you are quite charming, judging from your pictures. With your beautiful blue eyes and intent gaze, you remind me of Eminem! Amber, you are a cutie with a sweet smile. I’m a kindergarten teacher, and I wish you could be in my class!
Ik zag net de show waarin ze werd je vriend Haley. Nu ik voor het eerst hoorde van een veel progeriu ik was bedroefd. . . Nu zie ik dat je erg dapper en dergelijke en blijf nog steeds, wil je het allerbeste en go for it … Kussen van Servi_
Bonjour je vous ai d_couvert il n’y pas tr_s longtemps _ la t_l_vision fran
bonjour , tr_s touch_e par l
What beautiful, inspirational kids- I loved reading about The Pirates of Love show. I wish I was as good as their mum, writing about my kids!
You have two beautiful children and I am praying for you all!
Hello Michiel and Amber! My husband and I saw you on tv tonight. You are both beautiful, bright, and precious children. You’re family is so blessed to have you. We are praying and hoping for your health and happiness. Your Friends, Carla and Ranferi
juist de laatste bladzijde van jullie boek omgeslagen.chapeau voor het mooie brengen van het verhaal met zoveel liefde en warmte voor jullie kindjes,chapeau voor jullie kracht!! houd moed….