`
  • Nederlands
  • Français
  • English

LIVRE D’OR

Bienvenue sur notre Livre d’Or, où vous pouvez nous laisser un message si vous le désirez. Ce serait super sympa. Peut-être à très bientôt.

Grand merci à vous tous pour votre soutien indéfectible et pour toutes vos réactions positives!

Michiel et Amber

C’est bien vrai. Tu étais dans le ventre de Maman.

Nous ne l’oublierons jamais.

Tu étais alors encore si petit…

Nous ne savions pas que Michiel était un garçon, mais bien qu’Amber était une fille.

Lorsque tu es né, nous nous sentions si comblés

et nous étions si heureux de ta venue.

Que tu nous aies choisis comme parents

est la plus belle chose qui nous soit arrivée

De t’aimer et de t’accompagner tout au long de ta vie

est la plus belle tâche qui nous ait été confiée.

Tu es né enfant Progeria

et même si tu es très différent, tu feras partie de nous pour toujours et à jamais.

1 356 thoughts on “LIVRE D’OR

  1. Lieve ouders, We wensen jullie veel geluk samen met de kinderen. We zullen zeker voor jullie bidden. Lees psalm 91. Het geeft kracht. Heel veel liefs vanuit zonnige Curacao*********Familie Sambo

  2. Hi dear angels.. I hope you’ll stay strong,.. i’ll always include you both in my prayers.. My sister died almost 8years ago with the same case, that time there is no known cure or any therapy for progeria.. now, ther’s hope nd i hope you little angels will be benefited with this new found hope.. il love you and i do hope someday i’ll meet you and hug you so tight.. Be strong dearest angels:)

  3. Lieve familie Ik heb jullie boek:ga ik dood als ik 12 ben?: in 1 ruk uit gelezen. Wat een kracht en liefde lees ik hier , maar natuurlijk ook het verdriet. Ik was zo benieuwd hoe het nu verder gaat en is met jullie en jullie 2 kanjers? ik bezoek daarom meteen jullie site want ik zag dat het boek van 2009 was. Ik heb het via de bibliotheek. Ik zal vaker ff een kijkje in jullie leven nemen via de site. Ik wens jullie heel veel liefs , Dikke kus voor Michiel & Amber en natuurlijk ook voor jullie Liefs Karin van sermond uit Amsterdam

  4. Ik heb net het boek gelezen. Ik sta pal van verwondering voor jullie! Michiel en Amber zijn zo\’n 2 schatten van kinderen! En de oneindige liefde en vriendschap die ze jullie bezorgen is ongelooflijk. Ze staan zo positief en zo gelukkig in het leven, ook jullie. Dit verhaal heeft me geraakt. Ik ga het vervolg nu zeker blijven volgen op deze site. Al het beste toegewenst.

  5. ik hou al heel mijn leven van kinderen die geen gelijke kansen hebben vanaf de geboorte daarom doe ik vrijwilligerswerk nu zo een 10 jaar bij volwassenen met een mentale handicap ik zie ze doodgraag ook michiel en amber volg ik op de site al een tijdje en ik zou ze graag eens knuffelen en eens een dagje aan zee willen trakteren hier bij ons in heist aan de zee!!!!

  6. Beste ouders van Amber en Michiel. Ik had een tijdje geleden op TV een documentaire gezien over progeria. Ik vond het erg maar eveneens interessant. Nu moet ik voor school een taak maken in het Engels over een bepaalde ziekte en dacht meteen aan progeria. Ik ben op jullie site terecht gekomen en hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik wat informatie geleend heb. Jullie hebben blijkbaar ook echt schatten van kinderen! Nog veel geluk samen. Dikke kussen Dorien x

  7. Lieve ouders van Michiel en Amber, vanavond heb ik de documentaire over Hayley bekeken en ben zo bij jullie terecht gekomen. Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik geraakt ben door jullie verhaal. Dat dit mogelijk is, kan je nauwelijks bevatten. Hopelijk putten jullie hier steun uit. Michiel en Amber zien er stralend uit en zeer gelukkig. Dit hebben zij te danken aan jullie als ouders. Geniet van jullie kinderen! Veel liefs Nienke uit Nederland

  8. hey michiel,ambetr en de ouders, ik heb het boek bijna uit en ik vind jullie echt fantasties 🙂 en ik als ik groot ben wil ik mensen met progeria helpen 🙂

  9. HI i’m from trinidad&tobago it’s so very sad seeing your situation with your kids first time i’ve seen this god knows best an you an your family are truly blessed my prayer’s are with you;ll

  10. hey michiel en amber,ik ben robin b uit belgie en ik vind jullie echt cool(en schattig)!! ik vind het erg van jullie ziekte..en michiel is nu 13 toch?? en hoe jong is amber??ik ben het boek aan het lezen en het is echt spannend.. veel geluk van robin b(14 jaar).

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *