LIVRE D’OR

Bienvenue sur notre Livre d’Or, où vous pouvez nous laisser un message si vous le désirez. Ce serait super sympa. Peut-être à très bientôt.
Grand merci à vous tous pour votre soutien indéfectible et pour toutes vos réactions positives!
Michiel et Amber
C’est bien vrai. Tu étais dans le ventre de Maman.
Nous ne l’oublierons jamais.
Tu étais alors encore si petit…
Nous ne savions pas que Michiel était un garçon, mais bien qu’Amber était une fille.
Lorsque tu es né, nous nous sentions si comblés
et nous étions si heureux de ta venue.
Que tu nous aies choisis comme parents
est la plus belle chose qui nous soit arrivée
De t’aimer et de t’accompagner tout au long de ta vie
est la plus belle tâche qui nous ait été confiée.
Tu es né enfant Progeria
et même si tu es très différent, tu feras partie de nous pour toujours et à jamais.
Beste, Ik ben in het kader van een opdracht het boek over Michiel en Amber aan het lezen. Ik ben erg onder de indruk en heb al vaak tranen moeten onderdrukken! Jullie zijn erg sterke ouders, en voor zover ik kan opmaken met een goede familie en vriendenkring rondom jullie. Ik kan niets meer zeggen dan dat ik bewondering heb voor jullie allen! Groetjes, Imke
Beste, Ik ben in het kader van een opdracht het boek over Michiel en Amber aan het lezen. Ik ben erg onder de indruk en heb al vaak tranen moeten onderdrukken! Jullie zijn erg sterke ouders, en voor zover ik kan opmaken met een goede familie en vriendenkring rondom jullie. Ik kan niets meer zeggen dan dat ik bewondering heb voor jullie allen! Groetjes, Imke
God is in control and He will never put you in a situation or condition you cant overcome you are more than a conquerer in Christ Jesus
Lieve mama en papa van Michiel en Amber, ik heb jullie boek in een ruk uitgelezen, een mooi en zeer aangrijpend verhaal. Ik heb heel veel bewondering voor jullie twee en hoop dat je zolang mogelijk mag genieten van Michiel en Amber.
Beste Godelieve en Wim, ik heb mijn boekbespreking over jullie boek gedaan en het dan ook helemaal uitgekamd. Ik vind het echt goed dat hierover een boek is geschreven, zo weten andere mensen goed wat progeria inhoud. ik wil hiermee even verwoorden dat ik erg veel respect en verwondering voor jullie heb. ookal weet ik niet hoe het is om ouder te zijn, dit boek heeft me geraakt en ik denk dat het iedereen raakt die dit leest. kort en bondig: jullie zijn geweldig
lieve mensen, ik heb jullie boek gelezen en was als mama echt aangegrepen door jullie levensverhaal. ik ben er zeker van dat jullie een heel sterke band hebben met elkaar ook als koppel! je moet hiervoor echt een sterk persoon zijn om dit allemaal aan te kunnen en ik geloof ook dat jullie voor deze kindjes gemaakt zijn! ik wens jullie veel sterkte en moed voor de toekomst maar vooral veel vreugde en liefde!!! mieke
Lieve Godelieve & Wim … Ik kreeg via mijn schoonzus jullie boek in handen en vond het heel leuk om te lezen. Wat zijn jullie fantastische ouders. Ik heb van het begin tot het einde genoten van het boek en ook meegeleefd in alles wat er te lezen viel. Van vreugde tot verdriet en alles daar tussenin. Toen ik het uit had dacht ik … hey is het dit nu … hoe gaat het nu met deze 2 schatten van kinderen. Via mijn nichtje wist ik dat Michiel nog steeds een vrolijke schoolgaande jongen was in’t middelbaar, want zij ging haar laatste 2 jaar in Diepenbeek op school. En wat was ik blij om op het einde van het boek deze link te vinden, want er is inderdaad nog een vervolg en ik zal jullie zeker blijven volgen. Deze link staat al ingesteld bij de beginpagina 🙂 Wat me enorm kwaad maakte in het boek was als je vertelde over de negatieve en jaloerse reacties van mensen uit je leefomgeving, aan de schoolpoort enz. Ze zouden het boek eens moeten lezen, ze zouden jullie zoveel beter begrijpen, waarom de vele acties en geldinzamelingen. Ze mogen gerust mijn boek wel even lenen 🙂 Nu ga ik even het vervolgverhaal op jullie site lezen, want ben wel erg benieuwd hoe de kids het doen. Tot snel *B*
Lieve Amber en Michiel, Ik vond het heeeeeeeeel erg leuk met jullie in Engeland. Hopelijk zien we elkaar snel weer ! Benno
fijne vakantie 🙂 en veel geluk van robin 🙂
happy halloween