Please leave a message behind. We would like that very much.
Thank you for visiting Michiel’s and Amber’s website!!
1,356 thoughts on “GUESTBOOK”
Hi Godelieve and Wim, There is no words to describe how touch I’m fro your story. I’m overwhelm by your courage and love. I just wanted to thank you for sharing your story and tell them that a whole family back in Ecuador is cheering and praying for them.
Je vous souhaite une bonne et heureuse ann_e 2012. Que chaque jour vous apporte des joies!
Hi Michiel and Amber, I was very touched by your stories. I hope you’re doing well. You’ll be in my prayers. Cameron P. Age 15, San Antonio,TX
hey michiel,amber en ouders!! Ik wens jullie een lang,gelukkig,fijn jaar!! 🙂 Happy new year!! 🙂
Beste michiel, amber & ouders Ik was net na de pfaffs aan het kijken en het raakte mij jouw daar te zien bij de nieuwjaarswensen. bij deze wil ik jullie mijn oprechte steun willen geven, want het is natuurlijk niet gemakkelijk door het leven te gaan. Ik wens jullie daarom in het nieuwe jaar vooral een goede gezondheid en een remedie die jouw en je zusje een normaler leven kunnen laten leiden.. Groeten Kevin & Marijke
PEACE & PRAYERS – ASHISH (INDIA)
lieve fammillie,ik schrok toen ik hoorde van deze ziekte,ik vind het erg voor jullie,veeeeeeeeeeeeeeel liefs,en ik wens jullie een fijne tijd..
hallo Michiel ik ben Celine Delange ik heb u berichtje gestuurd via u e-mail adres en ik zou het enorm leuk vinden als u het las . bij het lezen van het boek besefte ik hoe mooi mijn leven is en ik heb vaak bij het lezen van u boek een paar tranen laten vallen echt waar ik zou graag contact met u hebben groetjes celine
RESPECT
Beste, Ik ben in het kader van een opdracht het boek over Michiel en Amber aan het lezen. Ik ben erg onder de indruk en heb al vaak tranen moeten onderdrukken! Jullie zijn erg sterke ouders, en voor zover ik kan opmaken met een goede familie en vriendenkring rondom jullie. Ik kan niets meer zeggen dan dat ik bewondering heb voor jullie allen! Groetjes, Imke
Hi Godelieve and Wim, There is no words to describe how touch I’m fro your story. I’m overwhelm by your courage and love. I just wanted to thank you for sharing your story and tell them that a whole family back in Ecuador is cheering and praying for them.
Je vous souhaite une bonne et heureuse ann_e 2012. Que chaque jour vous apporte des joies!
Hi Michiel and Amber, I was very touched by your stories. I hope you’re doing well. You’ll be in my prayers. Cameron P. Age 15, San Antonio,TX
hey michiel,amber en ouders!! Ik wens jullie een lang,gelukkig,fijn jaar!! 🙂 Happy new year!! 🙂
Beste michiel, amber & ouders Ik was net na de pfaffs aan het kijken en het raakte mij jouw daar te zien bij de nieuwjaarswensen. bij deze wil ik jullie mijn oprechte steun willen geven, want het is natuurlijk niet gemakkelijk door het leven te gaan. Ik wens jullie daarom in het nieuwe jaar vooral een goede gezondheid en een remedie die jouw en je zusje een normaler leven kunnen laten leiden.. Groeten Kevin & Marijke
PEACE & PRAYERS – ASHISH (INDIA)
lieve fammillie,ik schrok toen ik hoorde van deze ziekte,ik vind het erg voor jullie,veeeeeeeeeeeeeeel liefs,en ik wens jullie een fijne tijd..
hallo Michiel ik ben Celine Delange ik heb u berichtje gestuurd via u e-mail adres en ik zou het enorm leuk vinden als u het las . bij het lezen van het boek besefte ik hoe mooi mijn leven is en ik heb vaak bij het lezen van u boek een paar tranen laten vallen echt waar ik zou graag contact met u hebben groetjes celine
RESPECT
Beste, Ik ben in het kader van een opdracht het boek over Michiel en Amber aan het lezen. Ik ben erg onder de indruk en heb al vaak tranen moeten onderdrukken! Jullie zijn erg sterke ouders, en voor zover ik kan opmaken met een goede familie en vriendenkring rondom jullie. Ik kan niets meer zeggen dan dat ik bewondering heb voor jullie allen! Groetjes, Imke