`
  • Nederlands
  • Français
  • English

GUESTBOOK


Please leave a message behind. We would like that very much.
Thank you for visiting Michiel’s and Amber’s website!!

1,356 thoughts on “GUESTBOOK

  1. Michiel en Amber, 2 tal weken terug ‘jullie’ boek gelezen, maar ik ‘kende’ jullie natuurlijk al… Nieuwsgierig op zoek hoe het nu met jullie gaat en aan de update tot half jaar terug te zien, goed. Want geen nieuws, is goed nieuws… Ik hoop dat jullie genieten van wat was, is en komt, maar als ik eerlijk mag zijn, denk ik dat dat wel het geval is! Ik wens jullie het beste!

  2. I just wanted to say how much of an inspiration you two beautiful kids are… Since I have seen all these remarkable stories about all these kids with this awful disease it has really made me want to help…. So I am certainly going to start fundraising… I want to help these kids see the light of day so much longer then are supposed to

  3. Hi, was just wondering how the children are doing? God Bless You All <3

  4. Courage,vous _tes une famille formidable et vous m_ritez tous ce qu’il y a de plus beau ! Bon courage et profitez de tout les instants de votre avec vos magnifiques enfants.

  5. bonjour, je viens de vous d_couvrir grace _ un reportage sur cette dr_le de maladie. Vous _tes magnifique, vous donnez une belle le

  6. You beautiful children are absolutely amazing! Amber, so brave and passionate, and Michiel, so cute and lovable

  7. C’est une tragedie a lire votre histoire. Pauvre enfants, quand on voit les photos de Michiel et Amber bebes, ils etaient si adorable, et ce que la maladie leur fait subir est absolument terrible. Pauvre parents, de voir ses enfants partir a petit feu. Amber est si jolie, cette adorable poupee, et Michiel, pauvre petits enfants ! Quelle cruelle vie. Les prenoms de vos enfants resteront a jamais dans mon coeur. Courage et courage et encore courage a vous 4 !

  8. Quelle tragedie pour les parents, mais surtout pour ces jeunes enfants, etre la cause de leur chagrin. Quand on voit leur sourire, si doux, si innocent, quelle injustice. Vos doux prenoms, chers enfants, sont entres en mon coeur et n’y en sortiront plus, je prierai pour vous. Bisous a Michiel, a la princesse Amber et ses parents.

  9. Hello. I’m french. I don’t write french very well. Sorry ! Happy Birthday Amber !!!! (for yesterday). Kisses Amber and Michiel <3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *