`
  • Nederlands
  • Français
  • English

GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.

Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!

Liefste Michiel & Amber,

Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.


1.356 thoughts on “GASTENBOEK

  1. Michiel & Amber, their stories were quite inspirational<3 not even sad movies make me tear up but this surely did <3 .I just want to run up & hug them, if I had the chance. Right now I'm 14 but when I get older, I plan to write a novel about these lovely kids that had to deal with such a tragedy

  2. hey.ben super blij dat ik jullie boek heb gekocht en gelezen heel aangrijpend respect !!!! zo liefde volle fam . jullie kinderen zijn in mijn hart <3<3 schatten zijn jullie xxxx

  3. Depuis que je vous ai ‘rencontr_s’sur Internet,je pense beaucoup _ vous,il y a l’amour,la tendresse et vous nous donnez une grande le

  4. Je suis alg_rienne, et d’au del_ de la mer, je prie pour vous. Je sais que ce n’est pas facile. Mais je peux vous dire que vous vivez un miracle: celui de l’Amour… Beaucoup en sont priv_s, m_me ceux qui sont ‘en bonne sant_’.

  5. Je suis une adolescente j’ai seulement 16 ans et je suis simplement toucher par vous Amber Michiel, vous etes un exemple pour toutes ses personnes qui se plaignent a des problemes minimes. J’ai regarder l’emission ‘drole de vie’ et je n’ai fait que pleurer. Vous etes des personnes tres fortes, et je ne cesserai de vous soutenir ! Gardez espoir je suis de tout coeur avec vous! je vous souhaite une vie resplandissante et merveilleuse, beaucoup de bonheur d’amour et de decouverte !

  6. Vous etes tous les 4, des gens extraordinaires !! J’ai la chance d’etre la maman de 3 enfants en bonne sant_ et je vous admire vraiment pour votre force de caract_re. C’est une belle lecon de vie que vous nous donnez la !Je vous souhaite a tous les 4 encore beaucoup de bonheur. Je ne doute pas un instant que vous ferez tout pour y parvenir! Pleins de Petits bisous _ Amber et Michiel.

  7. Hallo Wim, Godelieve, Michiel en Amber. Ik ken jullie niet persoonlijk maar heb net jullie boek gelezen. Ik heb enorm respect voor jullie als gezin. Het boek dateert reeds van 2009 en ik hoop zo voor jullie dat de medicijnen en Boston goed zijn aangeslagen. Verder wens ik jullie alle goeds toe voor de toekomst en dat jullie nog vele mooie jaren samen mogen zijn. Mia Caldeberg Oirsbeek.

  8. Hallo Wim, Godelieve, Michiel en Amber.. We kennen jullie niet peroonlijk, maar we willen jullie toch even laten weten hoeveel bewondering en respect we voor jullie hebben. blijf genieten van het leven hoor Vanuit Essen dikke knuffels Greg & Chr= ps: hebben jullie een facebook profiel ? xxxxx

  9. Les enfants Prog_ria sont des enfants qui rayonnent d’amour, de joie de vivre, d’humanit_. Cette humanit_ que les gens dits ‘normaux’ ont perdue. Qui est normal ? Un enfant prog_ria qui aime la vie ou un enfant ‘star’ qui devient arrogant orgueilleux et qui doit se droguer pour aimer la vie ? Vos petits anges sont des miracles de la vie car dans leurs grands yeux il y a plus d’amour que dans les yeux de quiconque. Dans l’_preuve, vous _tes b_nis de les avoir eu pour enfants ces petits _tres plein de sagesse. Je les trouve adorables car je vois leur _me et votre amour de maman et papa. Mille baisers

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *