`
  • Nederlands
  • Français
  • English

GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.

Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!

Liefste Michiel & Amber,

Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.


1.356 thoughts on “GASTENBOEK

  1. Votre histoire m’a beaucoup _mue _videmment. Je vous trouve formidables comme parents. Et je voudrait aussi vous dire que vos enfants sont beaux. Ils ont dans le regard quelque chose de divin. Ce sont des anges ! Que leurs vies soient belles et remplies d’amour.

  2. wat een mooi maar ook hartverscheurend boek, ik hoop dat jullie twee schatten nog lang zeer lang bij jullie zijn.

  3. Samen met mijn 2 dochters heb ik jullie boek gelezen, we vonden het alledrie heel aangrijpend.Als ik naar jullie website kijk zie ik dat ondanks alles er heel veel liefde in jullie gezin is en dat vind ik ronduit prachtig. Als mama van 6 kinderen weet ik dat dit heel belangrijk is. Aan de ouders nog dit: koester jullie 2 schatten en geef hen van ons gezin een dikke knuffel.

  4. Ik heb jullie boek gelezen en was zeer onder de indruk van jullie verhaal. Omdat ik benieuwd was hoe het nu gaat met Michiel en Amber, kwam ik op jullie site terug. Erg mooi! Heb erg veel bewondering voor de manier waarop jullie ermee omgaan, heel heftig, maar ook heel mooi. Veel succes en geniet!

  5. coucou Michiel et Amber vous mavez beaucoup toucher vous _tes tellement adorables deux petit ange plein de vie vous nous donner la force de vivre dans ce monde si cruel je vous soutient de tous mon c

  6. Heel mooie site, heel aangrijpende verhalen en twee prachtkinderen, hopelijk kunnen jullie nog lang van hen genieten en hebben ze een prachtig leven!

  7. so inspired by Michiel and Amber!! What beautiful souls!!! Blessings to all of you from California!!

  8. I was touched by all this when I watched 20/20 tonight. I want to wish you and your family the best. May God bless you. Miriam

  9. Thank you for teaching me how wonderful having kids with disorders can be. It may be hard, I know, but each day counts as a blessing from God! Say hello to Michiel and Amber for me!

  10. Hoi, Wim, Godelieve, Michiel en Amber. Wat heb ik toch veel respect voor jullie als gezin en famillie. Jullie halen het mooiste uit jullie leven al moet dat op een andere manier. Ik wens jullie heel veel succes en strekte. Groeten Hilal

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *