`
  • Nederlands
  • Français
  • English

GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.

Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!

Liefste Michiel & Amber,

Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.


1.356 thoughts on “GASTENBOEK

  1. ik ben bezig met jullie boek te lezen heb hem in bruikleen van mijn zus ik vind het een mooi boek zal hem zeker gaan kopen p.s nog veel geluk en hopelijk nog enkele jaren

  2. la vita di Kaylee _ stato un dono immenso anche per me che stasera l’ho vista per pochi attimi in TV. Grazie per tutto quello che fate per lei e lei fa per noi.Un abbraccio.Anna Maria.

  3. Weet dat we jullie blijven volgen. Dikke knuffel aan mama, papa en tante Netteke ! Maandag komt Jolien naar het eetfestijn en hoopt jullie weer te mogen ontmoeten.

  4. Weet dat we jullie blijven volgen. Dikke knuffel aan mama, papa en tante Netteke ! Maandag komt Jolien naar het eetfestijn en hoopt jullie weer te mogen ontmoeten.

  5. We hebben jullie net in het nieuws gezien. Ik vind het erg dat de behandeling niet aanslaat. Maar we hopen dat er nog iets anders kan helpen en dat jullie nog lang mogen blijven leven. We duimen voor jullie beiden!

  6. Hi my name is Amanda, and for my research project in my biology class i am researching about Progeria. I came across this website, and it was very helpful to my research. I hope that Michiel and Amber are doing well, and i hope that you will give them the best of luck from me!

  7. Michiel and Amber, you two are such an inspiration to the rest of us. This site is very insightful and I wish the very best for you both. – with love from Norway.

  8. Hey so I\’m doing a project for my grade eleven health care class on an inspring person with a serious illness or disease and I decided to choose both of you! I am very inspired by your story and seeing pictures of you guys makes me smile 🙂 I\’m glad you have such a wonderful and supoortive family! Thanks for the inspiration, I am really hoping to volunteer to help find a cure!

  9. hey guys! when i saw your homepage i had to cry. why can’t all children be fit? it is so sad that they have so a short life. they also have dreams like other children too. but maybe they can’t live all of them. it must be hard for the children and their familys. i hope that someone will find a way to heal this children. greetings from germany emily 🙂

  10. Life isn’t about waiting for the storm to pass…its about learning to dance in the rain. Keep Smiling God bless you both

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *