GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.
Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!
Liefste Michiel & Amber,
Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.
Hey,
ik heb net jullie boek gelezen en ik ben zeer hard onder de indruk.
Het is gewoon fantastisch, hoe julie met alles omgaan, verwerken,enz.
Het is een geweldig boek en was op de een of andere manier echt aangedaan door jullie lot, maar jullie zijn fantastische ouders(en tante netteke natuurlijk)
vele kusjes en groetjes
Angel Van Uffelen
Hé Godelieve,Wim,Michiel en Amber,
Ik heb net je boek gelezen en ik ben echt diep geraakt.Ik bewonder jou,je mag echt trots zijn! Ondanks jullie tegenslagen moet ik eerlijk toegeven dat je een prachtig gezinnetje hebt.Velen mogen een voorbeeld aan jou (jullie) nemen.Ik hoop dat jullie nog vele jaren van je gezin kan genieten.
Ik was vorige week in de frituur aan vertellen van je boek,wou dat toch lukken dat er een juf van Michieltje hier was.Ze is verhuisd van Diepenbeek naar Assent en vertelde me dat ze Michiel en Amber soms nog zag.Ik was zo jaloers en fier tegelijk.
Ik wens jullie alle geluk toe en doe zo verder want jullie doen dat heel goed
Veel liefs en dikke knuffels
Lieve Michiel en Amber,
Ik vind jullie geweldig.
Mijn mama volgt jullie verhalen via tante Netteke.
Ik hoop dat jullie nog heel lang mogen genieten van mekaar en wens jullie heel veel geluk samen.
We duimen mee voor een medicijn of een behandeling voor progeria.
Liefs en een dikke knuffel!
FANTASTISCH hoe jullie als ouders omgaan met de zeer aangrijpende momenten in jullie leven! dit is echt bewonderingswaardig en kunnen vele ouders een voorbeeld aannemen!
Ik heb jullie boek gelezen , heb dikwijls met de tranen in mn ogen gezeten. schaamtelijk hoe sommige mensen / ouders drama maken van hun ‘onperfecte’ kind. Nooit iets goeds genoeg en sommigen die denken dat ze het aller ergste mee maken… door jullie boek te lezen ben ik erbij gaan stilstaan dat je inderdaad moet genieten van elk moment alle kleine dingen die het leven aangenaam maken echtwaar bewonderingswaardig hoe jullie jullie kleine lieverdjes zo een fantastisch leven geven met zoveel waarden! ik hoop dat vele ouders jullie positieve invloed kunnen volgen! wij hebben er in ieder geval veel uit geleerd!
Beste ouders en kinderen,
graag liet ik jullie eens weten dat wij dit weekend een cake en rommel verkoop houden op de rommelmarkt te Nevele dorp.Elke eurocent die we daar verdienen zullen wij storten op jullie rekening!!vorig jaar haalden we 200 euro op voor de hongersnood in afrika.hopelijk kunnen we dit jaar nog meer verdienen!!En ik zal ook met de centjes het boek kopen over jullie 2 schatjes.Ik hoop dat jullie toch een beetje blij zijn met ons initiatief ! Vele groetjes !
Lieve Godelieve en Wim,
Mijn leven draaide rond werken en ik heb nooit stil gestaan bij het feit dat ik 3 gezonde kinderen heb gekregen, maar dat het ook eens mis kan gaan, heb ik niet bij stil gestaan. Ik heb in oktober 2011 een zwaar verkeersongeval gehad en lig momenteel nog steeds op de revalidatieafdeling. Ik heb dus tijd in overvloed waardoor ik in begin veel problemen mee had. Tot mijn dochter van de week met jullie boek af kwam. Bij elke bladzijde die ik omsloeg kwamen er meer en meer emoties los. Wat heb ik te klagen, dacht ik. Wat voor verdriet hebben jullie allemaal niet moeten doorstaan. Ben door het lezen van het boek anders gaan denken, en doe nu zoals jullie. Neem dag per dag en geniet van elk moment, samen met de kinderen. Jullie hebben mijn ogen open getrokken. Dank jewel. Ik hoop dat jullie 2 schatten nog lang bij juliie mogen blijven uit het diepste van mijn hart. Ik blijf jullie site volgen en hopelijk telkens met goed nieuws. Nogmaals, veel sterkte.
Groetjes. Simonne
Lieve, lieve lieve Michiel en Amber,
IK zag jullie eens op tv, en ik had al zo veel respect voor jullie!
Jullie blijven lachen, blijven plezier maken en vooral: blijven genieten van jullie leven!
Veel mensen zagen om kleine dingen, of zitten te piekeren over wat ze niet kunnen doen, terwijl jullie je echt amuseren en genieten van de kleinste dingen!
Voor Amber: Lieve meid, je kan genieten van het leven zoals iedereen, zoals een meisje van je leeftijd mag je plezier maken, en lachen, zoveel je wilt.
Voor Michiel: Ik las laatst in een interview dat je graag contact wou hebben met meisjes. Als je wil, mag je me altijd mailen!! Ik zal je mailtjes lezen en beantwoorden, wat je ook vertelt! Als je ergens mee zit, of gewoon iets wil laten weten, doen!!
Veel liefs, dikke knuffel en superveel kusjes, Tine (15j)
Michiel en Amber,
ik ben dol op je boek, hoop echt dat je 30 wordt om profvoetballer te worden bij Racing Genk, je hebt zoveel kracht, jij en je zus zijn prachtige kinderen, ik wens jullie veel veel dromen,en een heel fijn leven,
dikke kussen van een mama in overijse
Michiel & Amber,
Ik zou dit graag aan jullie zelf willen schrijven…
jullie zijn 2 mooie kinderen op jullie eigen manier en laat alle kinderen maar zeggen wat ze willen, maar we zullen nog is met ze spreken als die kinderen jullie schoenen staan! Jullie zijn 2 sterke kinderen en jullie zullen er wel komen BLIJF GEWOON JULLIE MOOIE ZELF!
kusjes Luna
lieve godelieve wim michiel en amber ,
ik heb vol bewondering jullie mooi prachtig boek gelezen …
ik werd er helemaal stil van .
zo mooi zo prachtig verwoord geweldig !!!
als ouders mogen jullie zeker trots en fier zijn op jullie zoon en dochter
wat sommige mensen zeggen en doen laat ze voor wat ze zijn …
ik ben zelf ook zwaar ziek en ik weet hoe mensen kunnen reageren echt erg !
ik wens jullie heel veel sterkte en veel leute en plezier met jullie twee ukjes !!!
liefs en dikke knuffel mieke