GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.
Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!
Liefste Michiel & Amber,
Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.
Michiel and Amber I love you both! You are so sweet and amazing. Good luck to both of you and your families xx
Ik heb het boek eens uitgelezen… Heb er zelfs mee geweend, omdatk et zo triestig vond… !
Ik vind het knap dat jullie blijven volhouden ondanks dat jullie ziek zijn. Doe leuke dingen samen en geniet ervan !
Wat ik ook erg leuk vind, is dat jullie nog steeds het dagboek bijhouden. Erg leuk om te lezen !
michiel & amber jullie zijn lieve en leuke kinderen
we houden van jullie geniet van het leven we zijn allemaal
bezonder op deze wereld hoe we er ook uitzien we zijn allemaal mooi
de schoonheid zit van binnen het komt uit het diepste van je hart
blijf nog lang bij jullie familie en ons en laten we alle na een maand stappen in het nieuwe jaar met heel veel geluk en in een goede gezondheid groetjes!
annie
Michiel and Amber;
The brilliant sparkle of your beautiful souls and loving spirits shine brihgtly through your fabulous smiles. I just want to scoop you up in my arms and never let go. God bless you!!
Love, Aunt Jan
Greetings from Finland.
I’m so happy I found your story. Lot of love!
xxx
You are all an inspiration to me for continuing my graduation project on progeria! I was so bummed I couln’t find any other new information, until I came until this page I was so excited to see picture progression (which I was looking for everywhere! Lol), and all the other good stuff. I hope progeria can find a cure as soon as possible, and hey, you never know I’ll be behind some research because I’m thinking of pursuing a career as a medical scientist! ^.^
~May all your wishes come true!<3333
Beste Michiel en Amber
Ik heb juist het boek gelezen over jullie maar vooral over Michiel.
Ik vond het een super mooi boek.
Toen ik het uit gelezen wilde ik graag weten hoe het ondertussen met je gaat. Via deze website heb ik vernomen dat je ondertussen al 14 bent, daar ben ik super blij om. Ik hoop dat je nog vele lange jaren bij je zusje en mama en papa mag zijn. En dat zelfde wens ik natuurlijk ook Amber toe dat zij nog lang bij jou en je mama en papa mag zijn. Ik ga zeker af en toe nog eens op deze pagina komen piepen. Het ga jullie goed, groetjes.
Ine
Jullie zijn prachtkinderen! Geniet van jullie leven, jullie verdienen dat!
Hallo Michiel en Amber!
Heel erg sorry dat er jullie mee lastig val, maar ik had een vraag.
Laats kwam ik jou (Michiel) en je mama tegen in de shopping in Genk (ik was een van die 2 meisjes wat de pas kwijt was :D). We waren naar de boekenwinkel geweest, ik wou heeel graag jou boek hebben, maar nu blijkt dat die niet meer word gedrukt 🙁 is er misschien een andere manier om nog aan jou boek te geraken?
groetjes Sanne
I’m doing a powerpoint in Human & Anaotmy class of Progeria! I found this site and started reading their stories and looking at the pictures! Its all very sad but very inspiring! I hope they find a cure for Progeria!! love always Anna! your in my prayers