`
  • Nederlands
  • Français
  • English

GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.

Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!

Liefste Michiel & Amber,

Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.


1.356 thoughts on “GASTENBOEK

  1. Ongelofelijk hoe Michiel in het leven staat!! Echt super knap!! Een dikke bravo aan de ouders die hun kinderen zo in het leven hebben leren staan… Net rapportage gezien en we zijn super onder de indruk hoe pienter hij is en nogmaals, veel mensen zouden van zijn levenslust kunnen leren! Echt heerlijk om te zien!!! Dikke kus van ons vieren!!

  2. Hey Michiel
    Ik zag je net op TV.
    Elke keer opnieuw heb ik meer en meer bewondering voor jou, echt chapeau!
    Ik ben er zeker van dat je zal slagen in je DJ-carriere!
    Ga ervoor!

    Groetjes
    Sarah

  3. jullie hebben twee lieve schattige kindjes en zo moedig veeeeel groetjes en knuffeltjes voor michiel en amber xxxxxxxx

  4. beste,

    ik ben enorm gefasineerd door julie verhaal.
    ik wist niet dat julie een site hebben maar door het verhaal van michiel, die nu 14jaar is, en terug in de media komt ben ik gaan zoeken.
    ik hoop dat het met julie 2 schatten nog lang goed mag gaan. en het boek ga ik me ook nog aanschaffen, want niets als positieve reacties die ik er hier op lees.

    groetjes annik

  5. Hoi daar allen in Diepenbeek,

    Het is weer ruim een jaar geleden dat ik nog eens hier ben geweest. Vandaag weer even alles gelezen over hoe het met Amber en Michiel gaat.
    Ben blij om te horen dat het hen beiden goed gaat.

    Wat een pracht gezin zijn jullie toch!

    We wensen jullie het beste voor 2013 en dat de kids nog lekker van heel veel leuks mogen genieten.

    Groetjes Bina

  6. Beste,

    Ik ben vorige week begonnen met het lezen van jullie boek, eens je eraan begint, hou je niet meer op.
    Het verhaal is zo aangrijpend, van begin tot einde.. alsof je meezit in het verhaal, zo echt.
    Ik ken jullie(het hele gezin) niet, maar bij het lezen van het boek zou ik niet liever willen dan mensen zoals jullie wél te kennen.. Gewoon omdat ik na het lezen van het boek, besefte hoeveel jullie aan elkaar hebben als gezin.. hoeveel steun & houvast jullie vinden bij elkaar. In deze kille, harde wereld, toch iets wat soms ver zoek is..
    Mijn respect voor jullie is eindeloos.. wat jullie doorstaan hebben.. en dan nog de moed vinden om zo positief in het leven te staan.. daar mogen/MOETEN jullie alleen maar fier op zijn!
    Hoe jullie over Michiel & Amber praten in het boek.. het kan niet anders dan dat zij beiden het mooie karakter van de ouders hebben, zo zorgzaam voor elkaar.. Michiel vanaf jongs af aan ook zo optimistisch.. ieder hun eigen mooie persoonlijkheid..

    Jullie boek was ZO aangrijpend.. heb me volledig kunnen inleven met jullie.. en toch ook weer niet; want ik denk dat je eerst hetzelfde moet meemaken om het volledig te begrijpen.
    Ik wil dan ook dat jullie weten dat er ZOVEEL mensen achter jullie staan, mensen met goede bedoelingen.. mensen die wél weten dat jullie volledig voor dit gezin gekozen hebben, dat jullie voor ELKAAR gekozen hebben.. en dat alle 4, nog dagelijks doen; elke dag weer voor elkaar kiezen!
    Mensen die dit anders zien.. die staan niet op een positieve manier in het leven, die hebben oogkleppen op voor het geluk/ het goede wat het leven wel te bieden heeft..

    Ik wens jullie het allerbeste toe samen.. een mooi & zorgeloos leven, vele mooie momenten, ook een goede gezondheid.. En héél veel liefde van elkaar! Ik denk dat er niets sterkers is dan dat, dat jullie maakt tot het sterke gezin dat jullie zijn..

    Liefdevolle groeten,

    Michelle (21j)

  7. Een prachtig boek! Ook al heb ik een bijzonder druk gezinsleven (met 6 kindjes), ieder vrij moment was ik in jullie boek aan het lezen. Ook de momenten dat ik niet aan het lezen was, was ik met m’n gedachten soms bij jullie. We zijn jullie tegengekomen deze herfstvakantie in Weerterbergen. Toen al viel jullie prachtige gezin me op. De liefde die jullie voor elkaar voelen is zo mooi. Ik hoop dat jullie gezinnetje nog lang “compleet” mag blijven. We staan er niet altijd bij stil, maar na het lezen van jullie boek, kon ik mezelf alleen maar gelukkig prijzen dat wij 6 gezonde kindjes hebben. Gezondheid is tenslotte het allerbelangrijkste in een mensenleven. ik wens jullie een mooi 2013 en hoop dat jullie samen nog heel veel mooie momenten mogen beleven. Vele oprechte lieve groeten Evy

  8. Een mooi, bijzonder, leerzaam en indrukwekkend boek. Wat een super gezin! Prachtige kinderen! Ik wens jullie alle goeds,een hele fijne tijd, veel leuke dingen doen en genieten. Jullie verdienen het.

    Groeten uit nederland.

  9. Ik heb het boek in 2 dagen uitgelezen, heel mooi en ontroerend. Ik ben blij dat het goed met jullie gaat en hoop dat dat nog lang zo blijft!
    Groetjes,
    Erika

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *