`
  • Nederlands
  • Français
  • English

LIVRE D’OR

Bienvenue sur notre Livre d’Or, où vous pouvez nous laisser un message si vous le désirez. Ce serait super sympa. Peut-être à très bientôt.

Grand merci à vous tous pour votre soutien indéfectible et pour toutes vos réactions positives!

Michiel et Amber

C’est bien vrai. Tu étais dans le ventre de Maman.

Nous ne l’oublierons jamais.

Tu étais alors encore si petit…

Nous ne savions pas que Michiel était un garçon, mais bien qu’Amber était une fille.

Lorsque tu es né, nous nous sentions si comblés

et nous étions si heureux de ta venue.

Que tu nous aies choisis comme parents

est la plus belle chose qui nous soit arrivée

De t’aimer et de t’accompagner tout au long de ta vie

est la plus belle tâche qui nous ait été confiée.

Tu es né enfant Progeria

et même si tu es très différent, tu feras partie de nous pour toujours et à jamais.

1 356 thoughts on “LIVRE D’OR

  1. Ze zijn allebij eve prachtig !!!!!

    moge er meer jare bij komen 🙂

    xxxxx Veel Sterkte aan de ouders

  2. Beste Michiel & Amber,
    Jullie zijn 2 sterke jonge mensen.
    Ik heb heel veel bewondering voor jullie levensvreugde en wilskracht.
    Ik wens jullie nog veel succes in alles wat jullie doen.
    Groeten
    Johan Vansummeren

  3. Beste,

    Wat ben ik aangedaan door jullie aangrijpende verhaal! Zo’n prachtkinderen zijn jullie, Michiel en Amber.
    Toen ik je net op TV zag, Michiel, dacht ik ‘Van deze jongen kan ik nog iets leren!’. Ik vind je echt een slimme, coole en knappe kerel met ongelooflijk veel humor. Ik moest wenen en lachen tegelijk, omdat je zo bijzonder bent. Ook je zusje lijkt me een echte schat! Ik wens jou, samen met je gezin, nog een ongelofelijke tijd toe. En ik zou het heel bijzonder vinden moest ik je ooit mogen ontmoeten!

    Groetjes, Sofie

  4. Hoi Michiel, wat voor een enorm toffe kerel ben jij!! Velen zouden een voorbeeld aan je mogen nemen!!

  5. Dag Michiel,Amber,Godelieve en Wim,
    Het is immers weer zeer lang geleden dat we elkaar ontmoeten. Voor mij is het alsof het gisteren was, al is het denk ik tien jaar of langer geleden. Ik zou eens in mijn vliegboekje moeten kijken want daar staat die bewuste vlucht die we boven Weelde maakten tussen de wolken waar we bij je grootvader waren zeker nog in Michiel! Zoals zovele mensen heb ook ik de reportage vandaag op Telefacts gezien, het deed me een plezier om te zien dat het goed gaat met jullie.Al kreeg ik ook nu weer enkele keren de krop in mijn keel! Michiel en Amber,Wim en Godelieve,ik zie de dagen soms ook te zwart in maar als ik dan aan jullie denk,over hoe positief jullie in’t leven staan dan denk ik bij mezelf « Wat ben ik toch een mierenneuker »! Petje af voor jullie!! Natuurlijk ben ik jullie nooit vergeten en vraag ik me weleens af « Hoe zou’t met de Fam. Vandeweert zijn »? Maar je weet hoe dat gaat, we hebben allemaal ons leven en ‘t gaat zo snel…en jullie zullen dat zeker weten…! Daarom vind ik het hoogtijd om ,als jullie dat willen natuurlijk,nog eens een keertje af te spreken zodat we elkaar nog eens ontmoeten en samen iets leuks gaan doen. Natuurlijk heb ik al iets in petto maar dat hou ik liever nog even als verrassing als je’t niet erg vindt! Het moet wel goei weer zijn natuurlijk…! Geloof me of niet, ik kijk er nu al naar uit Michiel! Je kan uiteraard op dit mail adres reageren en dan spreken we later zeker af! Het gaat jullie allen goed! En oh ja, ik zou het bijna nog vergeten,Gelukkig nieuwjaar!!!!
    Groetjes Tom Geenen Merksplas

  6. Hallo Michiel, Amber, mama en papa,
    Ik heb juist jullie reportage van telefacts gezien. En 1 ding moest me onmiddelijk van het hart: Michiel, moest ik van jou leeftijd zijn, ik zou wel je vriendinnetje willen zijn. Zo een prachtige gast. Jij bent een echt voorbeeld voor veel « mannen ».
    Blijf je dromen achterna jagen en geniet van elkaar, elk moment.
    Xxx

  7. Beste,
    Ik zat net nog naar tv te kijken toen ineens op telefacts het verhaal van Michiel en amber starte…. aangezien ik zelf 14 ben heb ik veel respect voor Michiel! Hoe hij alles verwerkt en blijft doorgaan! Ik vind het fantastisch… helaas heb ik het boek nog niet gelezen.. want na alle mooie reacties hier boven moet het een pracht van een boek zijn … ik hoop uit het diepste van mijn hart dat Michiel en amber nog een mooi en zorgeloos leven mogen krijgen… ze verdienen het !
    Vele groetjes skye.

  8. Beste Michiel,
    ik heb vandaag de reportage gezien op TV. Respect…respect voor je wijsheid en nuchterheid. Je ben een prachtige jonge kerel. En wat je lengte en lichaam betreft…schoonheid zit vanbinnen en die schoonheid heb jij in overvloed. Je ben stukken voor op jongens van jou leeftijd. Weet dat je heel geliefd bent, wij houden ook van jou. Als we horen hoe jij het leven bekijkt dan stroomt ons hart over van warmte…We kunnen echt nog wat van je leren. Geniet van elke dag,
    hartelijke groetjes
    balso

  9. Dag Michiel, Amber en familie,

    ik zag jullie juist in het programma telefacts, het doet goed te horen dat het zo goed met jullie gaat, langs deze weg wens ik jullie nog heel veel mooie, liefdevolle en vooral van pijn verloste jaren!

    Groetjes

  10. beste michiel
    heb vandaag naar de reportage gekeken op tv
    ik bewonder je echt om je doorzetting en levensvreugde
    uit jou mond kwamen wijzere woorden als bij de meeste gewone mensen
    lieve groeten
    van anita

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *