LIVRE D’OR

Bienvenue sur notre Livre d’Or, où vous pouvez nous laisser un message si vous le désirez. Ce serait super sympa. Peut-être à très bientôt.
Grand merci à vous tous pour votre soutien indéfectible et pour toutes vos réactions positives!
Michiel et Amber
C’est bien vrai. Tu étais dans le ventre de Maman.
Nous ne l’oublierons jamais.
Tu étais alors encore si petit…
Nous ne savions pas que Michiel était un garçon, mais bien qu’Amber était une fille.
Lorsque tu es né, nous nous sentions si comblés
et nous étions si heureux de ta venue.
Que tu nous aies choisis comme parents
est la plus belle chose qui nous soit arrivée
De t’aimer et de t’accompagner tout au long de ta vie
est la plus belle tâche qui nous ait été confiée.
Tu es né enfant Progeria
et même si tu es très différent, tu feras partie de nous pour toujours et à jamais.
Hallo Michiel,
je ben echt een dappere gast!
Hoe jij omgaat met je ziekte is niet te geloven, er zijn weinig mensen die zo positief zijn als jij.
Jou mama en papa mogen trots zijn met zo’n een flinke zoon. Op jou leeftijd zo kunnen praten over je ziek zijn, dat is toch wel super!
Er zijn heel veel mensen die beter eens een voorbeeld aan u nemen ipv van te jammeren voor pitleuterige dingen.
Chapeau Michiel!!
Michiel, ik wens jou en Amber nog ongelooflijk veel fijne momenten samen met je ouders en geniet van alles wat je graag doet.
Dikke knuffel!
Ria (de mama van Robrecht en Dimitri)
sommige mensjes hebben net dat ‘ietsje’ meer… zoals Michiel… zoals Amber…
Bonjour Michiel et Amber,
Je suis désolée de m’exprimer en français mais mon néerlandais est pitoyable.
Je ne sais pas si vous vous souvenez de moi, mais Michiel certainement mieux que Amber, on se voyait chaque année en juillet à Koksijde avec Stephane, Patrick etc …
Le tapis sur l’eau pour Michiel était son moment préféré de la journée ou encore les parties de foot et son vélo.
Gros Bisous,
Vanille.
Ps: je pense très très souvent à vous.
hoi,Michiel en Amber
We hadden jou op tv gezien en echt was de moeite op te zien en we hadden je al gezien op de tv maar drong ons echter niet door dat zo zwaar was maar nu sinds de laatste progamma dat je er kwam en hadden van ja man wat een ferm kereltje is me dat weet je het deed ons deugd om zo te zien je geniet van het leven en we hebben een klik gemaakt in ons leven beginnen ook wel echt te genieten van ons leven Dankzij jou beginnen we gewoon te genieten van ons leven
samen met onze kinderen.Op bepaalde momenten dat we het even moeilijk er kwamen toch wat traantjes te pas bij ons
Lang leve Michiel en Amber het gaat jullie goed mvg blomme heidi en viaene gery
Aan de lieve ouders van Michiel & Amber: ik wil jullie graag een hart onder de riem steken, voor mensen zoals jullie zouden er standbeelden opgericht moeten worden. Dag in, dag uit doen jullie alles wat in jullie mogelijkheid ligt om je kinderen die ALLEBEI Progeria hebben, te steunen en helpen waar jullie kunnen. Vind ik geweldig knap van jullie, je moet héél sterk zijn om dit aan te kunnen en jullie zijn één en al liefde. Hopelijk nemen anderen een voorbeeld aan jullie, inclusief ik.
Aan Michiel & Amber: ik bewonder jullie positiviteit en de manier waarom jullie in het leven staan. Geniet van elke dag, samen met je familie en maak er het beste van. Jullie zijn een voorbeeld voor vele kinderen die dezelfde leeftijd hebben maar veel minder sociaal zijn en zich met materiële zaken bezighouden. Ik bewonder jullie kracht, ga zo door.
Lieve groetjes,
Kim uit Rijkevorsel
Hallo
Af en toe kom ik je site eens lezen. Fijn dat het goed gaat met je kindjes. Het zijn echt mooie lieve schatjes. Ik hoop voor jullie dat ze heel oud mogen worden. Dat jullie nog heel lang van hun kunt genieten.
Wij duimen met jullie mee op veel positief nieuws.
Groetjes fam. Verwaest-Jacobs
Na ik de reportage op tv zag ben ik achter de computer gaan zitten en ben ik gaan zoeken naar jou en de ziekte. Ik kende niets tot ik deze hele site zowat heb gelezen. Dit is zeer boeient vooral omdat ik zelf nog maar 13 ben, ik had je al eens eerder gezien op de tv maar ik heb er nooit bij stilgestaan tot nu, wat jij allemaal zij is gewoon prachtig en boeient. jij bent een groot voorbeeld voor vele kinderen en zeker volwassenen. Ik wens jullie nog heel vele mooie jaren toe en veel geluk.
Groetjes charlotte
Hey Michiel,
Heb daarnet de reportage gezien op tv.
Het is ongelooflijk hoe jij in het leven staat, echt zoveel respect en bewondering voor jou!
Je bent een voorbeeld voor iedereen overal ter wereld.
Ondanks de ziekte ben je een uniek voorbeeld van wat een positieve ingesteldheid is.
Ik kan niet veel meer over je zeggen, behalve: respect, respect, respect,…!
Laat de moed niet zakken, je bent super!
Groetjes,
Wim
Voor de liefste schatten van de hele wereld mijn grote bewondering .
Zal zeker voor jullie bidden .
Liefs Gilberte
Wat ben ik blij dat Michiel en Amber in zo’n warm nestje zijn terecht gekomen!Je moet het maar kunnen, je moet het maar doen! Je moet het maar willen! Zo’n twee prachtige lieve kinderen krijgen en dan ook nog opvoeden als de mooiste en liefste wezentjes! Want dat zijn ze ook en dat verdienen ze! Misschien heel vanzelfsprekend, maar niet voor iedereen! Jullie viertjes hebben een hart van goud! Jullie zijn een groot vb voor vele klagers, klagers over iedere futuliteit! Velen kunnen veel kracht, moed en hoop halen uit jullie groot hart vol liefde! Ik wens jullie nog vele gezonde en mooie jaren toe! Het boek waar ik zoveel lof over lees, ga ik zeker bestellen!
Chapeau aan de dappere, moedige en liefdevolle ouders! Jullie zijn een groot vb dat een koppel wel samen kan blijven onder alle omstandigheden, als er veel liefde en geduld is en er veel gepraat wordt en er samen leert mee omgaan! RESPECT!! <3 xxx Josiane Dikke knuffel voor Michiel en Amber