`
  • Nederlands
  • Français
  • English

LIVRE D’OR

Bienvenue sur notre Livre d’Or, où vous pouvez nous laisser un message si vous le désirez. Ce serait super sympa. Peut-être à très bientôt.

Grand merci à vous tous pour votre soutien indéfectible et pour toutes vos réactions positives!

Michiel et Amber

C’est bien vrai. Tu étais dans le ventre de Maman.

Nous ne l’oublierons jamais.

Tu étais alors encore si petit…

Nous ne savions pas que Michiel était un garçon, mais bien qu’Amber était une fille.

Lorsque tu es né, nous nous sentions si comblés

et nous étions si heureux de ta venue.

Que tu nous aies choisis comme parents

est la plus belle chose qui nous soit arrivée

De t’aimer et de t’accompagner tout au long de ta vie

est la plus belle tâche qui nous ait été confiée.

Tu es né enfant Progeria

et même si tu es très différent, tu feras partie de nous pour toujours et à jamais.

1 356 thoughts on “LIVRE D’OR

  1. hallo,

    Ik ben Enya Wybaillie. Ik ben studente verpleegkundige bij IC Dien in Roeselare.

    Ik maak een opdracht over Progeria en ben dankzij jullie site al heel veel te weten gekomen over Progeria.

    Toch had ik nog graag een vraag gesteld aan u uit verpleegkundig standpunt.

    Graag had ik geweten of je speciale aandachtspunten had voor de verpleegkundigen die met u in contact komen, of je

    speciale noden, wensen, aanpassingen nodig had.

    Hoe heb je het liefst dat verpleegkundigen doen tegen u, of wat heb je absoluut niet graag.

    dank u voor u tijd!!

    m.v.g. Enya

  2. Ik heb jullie gezien in plopsa indoor hasselt en jullie zijn 2 toffe kinderen ik hoop jullie nog eens te ontmoeten groetjes sita xxx

  3. Hey Michiel,

    Ik heb je uitgenodigd in De pluim om samen met dj Wout te komen draaien op de 42 uren Dj marathon ten voordele van Make-A-Wish Belgium Vlaanderen.
    Ik was onder de indruk hoe goed je al kan draaien!
    We hebben maar liefst 2843 euro opgehaald.
    Dit bedrag hebben we grotendeels aan jou te danken waarvoor onze oprechte dank!
    Ik heb het boek ook helemaal uitgelezen en het heeft me diep ontroerd.
    In mijn ogen zijn jullie de liefste mensen met het grootste hart op de juiste plaats!
    Veel succes in al de dingen die je doet en nog gaat doen!

    Groetjes Two Maniacs

  4. Michiel,

    ik hoop dat je er van genoten hebt vrijdag. Wij waren zeer blij dat we deze momenten met jou mochten delen.En we zien elkaar binnenkort weer in Plopsaland .

    Mvg
    Wim
    Dj Twomaniacs

  5. bonjour je me permet de vous contactez dans le cadre de mon travail de fin d etude je suis en ecole aide soignante et je souhaiterais faire mon travail de fin d etudes afin de sensibiliser ma session sur c est maladie rare dont t on entant jamais parler seriez vous pret a m aider a me faire comprendre ce que la maladie implique au sein de votre famille comment vos enfants le vive sachez que je ne cherche pas a faire la bete curieuse je suis moi meme maman de 5 enfants et je trouve important et sa me tien a coeur de parler de cette maladie en particulier merci d avance frederique

  6. hello michiel et Amber i hope that you are fine kiss

  7. Na de reportage te hebben gezien moet ik zeggen dat jullie in mijn hart en gedachten zitten opgesloten. Ik zal je kracht en levenslust voor altijd meerdragen in mijn hart Michiel.
    Je bent een voorbeeld voor velen!
    Een dikke knuffel aan de ouders die hen met zoveel liefde omringen.
    Peggy uit Zoutleeuw

  8. hallo Michiel en Amber, ik ben toevallig op deze website terechtgekomen en heb jullie life story gelezen. Amazing! Ik woon in Australie maar ben van Diepenbeek afkomstig en ben zo trots dat jullie zulke fantastische, moedige, bewonderingswaardige kinderen zijn, afkomstig van hetzelfde dorp als het mijne. Keep up the good things!

  9. hallo,Michiel en Amber,,heb jullie reportage op tv gezien,,was er echt van aangedaan..Waar jullie de kracht blijven halen,,echt chapeau…Blijkbaar is er ook een boek van jullie uit,,zou het graag willen lezen..Heb nu ook het boek gelezen van een lotgenoot namelijk Hayley Okines,,Engeland..Hoop voor jullie allen dat de nieuwe medicijnen goed aanslaan,,hopend op nog vele jaren van geluk..ga zo door….groetjes Belinda

  10. Hallo,dit is de eerste maal dat ik op jullie site kom.Toen het boek is uit gekomen heb ik het dadelijk gekocht,ik had toen ook een programma gezien van Michiel.Ben niet zeker of Amber er toen al was,maar dan moet zij nog heel klein geweest zijn.Het boek heb ik in een keer uit gelezen,ik was er van aan gadaan.Zo’n lieve kindjes zullen ook wel eens een deugniet zijn en mama en papa plagen.Ik bewonder jullie Godelieve en Wim,ik mag jullie toch zo noemen.Want het zal altijd niet eenvoudig geweest zijn.Maar ik vind het schatjes!Groetjes,aan iedereen en tot later!

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *