`
  • Nederlands
  • Français
  • English

GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.

Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!

Liefste Michiel & Amber,

Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.


1.356 thoughts on “GASTENBOEK

  1. hallo,

    Ik ben Enya Wybaillie. Ik ben studente verpleegkundige bij IC Dien in Roeselare.

    Ik maak een opdracht over Progeria en ben dankzij jullie site al heel veel te weten gekomen over Progeria.

    Toch had ik nog graag een vraag gesteld aan u uit verpleegkundig standpunt.

    Graag had ik geweten of je speciale aandachtspunten had voor de verpleegkundigen die met u in contact komen, of je

    speciale noden, wensen, aanpassingen nodig had.

    Hoe heb je het liefst dat verpleegkundigen doen tegen u, of wat heb je absoluut niet graag.

    dank u voor u tijd!!

    m.v.g. Enya

  2. Ik heb jullie gezien in plopsa indoor hasselt en jullie zijn 2 toffe kinderen ik hoop jullie nog eens te ontmoeten groetjes sita xxx

  3. Hey Michiel,

    Ik heb je uitgenodigd in De pluim om samen met dj Wout te komen draaien op de 42 uren Dj marathon ten voordele van Make-A-Wish Belgium Vlaanderen.
    Ik was onder de indruk hoe goed je al kan draaien!
    We hebben maar liefst 2843 euro opgehaald.
    Dit bedrag hebben we grotendeels aan jou te danken waarvoor onze oprechte dank!
    Ik heb het boek ook helemaal uitgelezen en het heeft me diep ontroerd.
    In mijn ogen zijn jullie de liefste mensen met het grootste hart op de juiste plaats!
    Veel succes in al de dingen die je doet en nog gaat doen!

    Groetjes Two Maniacs

  4. Michiel,

    ik hoop dat je er van genoten hebt vrijdag. Wij waren zeer blij dat we deze momenten met jou mochten delen.En we zien elkaar binnenkort weer in Plopsaland .

    Mvg
    Wim
    Dj Twomaniacs

  5. bonjour je me permet de vous contactez dans le cadre de mon travail de fin d etude je suis en ecole aide soignante et je souhaiterais faire mon travail de fin d etudes afin de sensibiliser ma session sur c est maladie rare dont t on entant jamais parler seriez vous pret a m aider a me faire comprendre ce que la maladie implique au sein de votre famille comment vos enfants le vive sachez que je ne cherche pas a faire la bete curieuse je suis moi meme maman de 5 enfants et je trouve important et sa me tien a coeur de parler de cette maladie en particulier merci d avance frederique

  6. Na de reportage te hebben gezien moet ik zeggen dat jullie in mijn hart en gedachten zitten opgesloten. Ik zal je kracht en levenslust voor altijd meerdragen in mijn hart Michiel.
    Je bent een voorbeeld voor velen!
    Een dikke knuffel aan de ouders die hen met zoveel liefde omringen.
    Peggy uit Zoutleeuw

  7. hallo Michiel en Amber, ik ben toevallig op deze website terechtgekomen en heb jullie life story gelezen. Amazing! Ik woon in Australie maar ben van Diepenbeek afkomstig en ben zo trots dat jullie zulke fantastische, moedige, bewonderingswaardige kinderen zijn, afkomstig van hetzelfde dorp als het mijne. Keep up the good things!

  8. hallo,Michiel en Amber,,heb jullie reportage op tv gezien,,was er echt van aangedaan..Waar jullie de kracht blijven halen,,echt chapeau…Blijkbaar is er ook een boek van jullie uit,,zou het graag willen lezen..Heb nu ook het boek gelezen van een lotgenoot namelijk Hayley Okines,,Engeland..Hoop voor jullie allen dat de nieuwe medicijnen goed aanslaan,,hopend op nog vele jaren van geluk..ga zo door….groetjes Belinda

  9. Hallo,dit is de eerste maal dat ik op jullie site kom.Toen het boek is uit gekomen heb ik het dadelijk gekocht,ik had toen ook een programma gezien van Michiel.Ben niet zeker of Amber er toen al was,maar dan moet zij nog heel klein geweest zijn.Het boek heb ik in een keer uit gelezen,ik was er van aan gadaan.Zo’n lieve kindjes zullen ook wel eens een deugniet zijn en mama en papa plagen.Ik bewonder jullie Godelieve en Wim,ik mag jullie toch zo noemen.Want het zal altijd niet eenvoudig geweest zijn.Maar ik vind het schatjes!Groetjes,aan iedereen en tot later!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *