GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.
Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!
Liefste Michiel & Amber,
Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.
Beste Michiel & Amber
bedankt om aanwezig te zijn op de fairwash in Diksmuide!
Jullie aangrijpende verhaal in een adem uitgelezen… Mijn broer heeft het syndroom van Werner, dat is een verouderingsziekte op volwassen leeftijd. Ook hij zocht lotgenoten, en vond ze… in Japan. Hij gaat er in oktober heen. Lotgenoten zijn erg belangrijk! Voor jullie alle goeds! Heb het goed met elkaar.
ik heb net jullie site bekeken en ben erg onder de indruk. Heb ook meteen besloten om jullie boek te bestellen. Ik wens jullie nog heel veel geluk en liefde samen. vriendelijke groet henriet
Lieve Michiel, Amber, Toontje, Mats en ouders,
We vonden het heel fijn op jullie lekkere eetfestijn! Alles was super goed georganiseerd, proficiat!
Jurgen & Karolien en Helena
Lieve Godelieve en Wim,
Jullie zijn echt twee fantastische mensen en Amber en Michiel boffen maar met zo’n prachtige ouders. Ze zijn heel slim geweest om jullie deze taak toe te vertrouwen.
Ik ben heel blij dat Michiel en Amber jullie er rijkelijk voor bedanken met hun liefde en het doet me goed te lezen dat ze het goed stellen.
Nog vele mooie en gelukkige momenten samen gewenstgroetjes
Belinda
Bonsoir Michiel et Amber. Vous êtes vraiment courageux et forts, et je tiens a vous dire que je m’empresse de regarder les actualités pour avoir de vos nouvelles ! J’aimerai bien faire ta connaissance Michiel 🙂 (j’ai le même âge que toi ) cela ne m’empêche pas de connaître Amber évidemment !!!!! 😀 bisous a toute la famille.
Michiel en Amber
ik wil juist zeggen dat ik het super vind hoe jullie deze ziekte ervaren. Om mensen duidelijk te maken en hun te informeren over jullie ziekte heb ik een eindwerk gemaakt over Progeria. Ik wil jullie dan ook een hart onder de riem steken door telkens iedere d
dag aan jullie te denken. Ik raad iedereen deze site aan want ik vind hem super hoe hij is gemaakt en om te weten hoe jullie leven.
Groetjes Evelyn
xx 🙂 blijf lachen en smilen!!!
heey amber en michiel en de vrienden en familie
ik ben een meisje van 10(bijna 11 jaar)
en ik heb jullie boek gelezen het lag bij mijn oma en ik dacht oo leuk een boek! maar het was veel meer dan dat! het was mooi met foto’s het was precies of ik gewoon bij jullie was! ik ben het heleemaal mee eens met bianca
DOE ZO VOORT !!!!!!!!!!!!!!! groetjes ctje xxx
I just want you to know that I think YOU ARE AMAZING!!!!! Your light shines bright for all of us to see! You are in my heart and prayers!!!!
BIG HUGS!
Kellie
Beste Michiel en Amber en familie
Ik zou jullie willen bedanken om jullie prachtige boek. Ik Heb jullie boek al lang, ik weet niet juist hoe lang. Ik had hem gekocht omdat ik toen iets over jullie vernomen via de media, toen ze zeiden dat er een boek over was geschreven, moest en zou ik boek hebben. Lang heb ik er een getwijfeld om hem te lezen, uiteindelijk heb ik heb al 5 keer uitgelezen. wel is waar zowel met een lach als een traan. Ik heb geen woorden meer over, zo ontroerend en toch (foto’s gezien) een mooi en vreugde vol boek vol geluk, liefde en ik vind ook een beetje deugenieterij dat Michiel en Amber uitstralen. Zijn het deugenietjes? Tot binnen kort op deze site. (Ik ga deze site zeker aan iedereen die ik ken aanraden.)