GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.
Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!
Liefste Michiel & Amber,
Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.
Liefste Michiel,Amber ,Godelieve en Wim,
Zoals ik hier al bij vele reacties lees, heb ook ik net jullie boek uitgelezen.
En ook uit nieuwsgierigheid meteen op internet komen kijken hoe het vandaag met jullie gesteld is en blij te zien dat alles goed gaat.
Ik ben enorm onder de indruk over jullie levensverhaal. Vooral over de manier waarop jullie naar het leven kijken.
Ben zelf ook mama van een jongen en een meisje, en besef nu maar al te goed hoeveel geluk je wel hebt als je kinderen gezond zijn. En dat de tijd samen van kostbaar belang is. Jullie tijd samen duurt misschien niet eeuwig maar het zal in elk geval wel een heel intense tijd geweest zijn vol liefde en aandacht voor mekaar. Spijtig genoeg zijn er andere situaties waarin de kinderen misschien wel gezond zijn maar bijlange de aandacht en liefde van hun ouders niet krijgen zoals jullie Michiel en Amber geven.
Geluk maak je zelf en dat is wat jullie doen!
Ik wens jullie dan ook nog alle moed toe voor de toekomst en dat jullie nog vele jaren mogen genieten van jullie prachtige kinderen! Want prachtig dat zijn ze!!! Ze stralen van geluk en dat zie je! En dit is dankzij jullie als ouder.
Enorm veel respect heb ik voor jullie!
Ik blijf jullie zeker volgen.
Vele groeten uit Aalst
Heidi ( kinderverzorgster te Brussel)
Hey,
ik ken niemand met progeria, maar jullie verhaal raakte me wel heel erg. Ik wilde even zeggen dat ik jullie alle vier het beste toewens. Groetjes een meisje van 13
much love <3
Hallo,
Ook ik heb jullie boek in gelezen en heb bewonderend het hele boek in één keer uitgelezen.
Stil was ik ervan maar wat ontzettend dapper en geweldige familie zijn jullie! Veel heb ik geleerd van dit boek, super bedankt hiervoor.
Het gaat jullie goed en geniet van de tijd die je hebt.
“life is a beautiful fairy tale”
X Su
Hallo Michiel, Amber, mama en papa,
Ik heb net jullie boek gelezen en vond het ongelooflijk “warm” verhaal.
Ik werk zelf als opvoedster bij kinderen met een beperking en heb heel wat inspiratie kunnen opdoen uit jullie boek. Van jullie optimisme kunnen we allemaal heel veel leren. Wauw, wat een bewondering voor jullie gezinnetje…
Mijn hart hebben jullie alvast gestolen.
Ik moest jullie ook een kusje sturen van mijn twee meisjes, Lauren en Marie, dus bij deze…xxx
Groetjes
Silvie
Hello Michial, Amber, and family. I came across your Web site and I’ve spent the better part of today reading about Michial, Amber, and other children with Progeria.
Your story in particular jumped out at me, perhaps because I have a son named Michael, and I felt compelled to leave some message, to say how much you have touched my heart.
I wish you all the very best.
Hallo Wim, Godelieve, Michiel en Amber
Ik heb echt net 5 minuten geleden jullie boek uitgelezen.
Ik heb jaren geleden een documentaire gezien over progeria en sindsdien heb ik daar altijd iets bijzonders voor gevoeld.
Nog nooit heb ik een kindje met progeria in het echt gezien, maar ik heb er genoeg over gelezen om ontzettend veel waardering en respect te hebben voor gezinnen die hier elke dag weer mee geconfronteerd worden.
Ik vind het geweldig om te lezen dat alles goed gaat met Michiel en Amber! Ik zag dat het boek uit 2008 was, dus ik heb maar snel op internet gekeken hoe het gaat met jullie gezin. Ik ben blij dat de behandelingen wat aanslaan en Michiel en Amber nog vol levenslust zitten.
Ik hoop van harte dat jullie nog jaren van ze mogen genieten!
Onwijs bijzonder hoe deze kinderen in het leven staan, wat een blijdschap en genot ervaren ze in kleine dingen. Daar kunnen we allemaal wat van leren.
Heel veel succes in de toekomst en bedankt dat je mij en anderen een kijkje hebt gegeven in jullie leven.
Hallo, ik heb net jullie boek uitgelezen en vond het een ongeloofenlijk inspirerend verhaal. Ikzelf heb een zoon die met een ernstige afwijking is geboren en hoewel dit niet hetzelfde is put ik genoeg kracht uit jullie verhaal. Ik zeg zelf altijd… Als je later terugkijkt op je kind zijn leven, zeg je dan: nou fijn dat ie in ieder geval gezond was… Of zeg je; fijn dat ie in iedergeval gelukkig was….ik zou het wel weten…. Heel veel liefde en geluk met z’n 4-en
What a world, wish you the very best with the two of them.
Miracle happens, please trust God. As your case of having two kids with Progeria, they could also break the record of reaching more than five decades in age.
You are indeed a hero.
hey amber en michiel!!! ik vind jullie echt superlief en schattig!!!!!!!jullie boek is echt een aanrader! groetjes joke en kris