Please leave a message behind. We would like that very much.
Thank you for visiting Michiel’s and Amber’s website!!
1,356 thoughts on “GUESTBOOK”
Lieve Michiel en Amber, lieve Godelieve en Wim
Ik heb pas het boek ‘Ik ben Michiel’ gelezen. Via het boek ben ik ook op deze website terechtgekomen en heb al jullie verhalen gelezen. Het ontroerd me enorm maar ik put ook kracht uit jullie verhaal.
Het mooiste aan jullie verhaal vind ik de onvoorwaardelijke liefde voor elkaar!! Jullie zijn een prachtgezin en een voorbeeld voor velen!!
Michiel, de liefde is een rariteit maar dat komt wel!! Je niet laten ontmoedigen en ik ben er zeker van dat ook jij een leuke, lieve meid zal tegenkomen die van je houdt zoals je bent en die je zal respecteren!!
Amber, ook jouw verhaaltje in het boek heeft me laten lachen en huilen tegelijk!! Je bent een sterke taaie meid die het evenzeer zal maken en ik wens je veel geluk in de toekomst.
Lieve Michiel, Amber, Godelieve en Wim
Ik wens nog veel geluk samen in de toekomst!! Ik hoop dat al jullie dromen en wensen nog mogen uitkomen!! Laat jullie niet ontmoedigen door anderen maar blijf gaan voor wat jullie echt willen bereiken!!
Veel liefs!!
Danku michiel dat u mijn reactie hebt genomen om in je nieuwe boek te zetten! ik ben je 1000 maal dankbaar ik vind het zelfs een eer! xxx
Hey Michiel en familie,
ik had al wel van jullie gehoord, maar pas bij het lezen van het boek “ik ben Michiel” leerde ik jullie wat “beter” kennen.
Ik heb heel veel bewondering voor de moed waarmee jullie omgaan met de ziekte van Amber en Michiel.
Met heel veel respect ook voor de andere progeria linderen en hun ouders,
Rudy
Liefste Michiel en Amber, Liefste Godelieve en Wim,
Van zaterdag ben ik de trotse bezitter van jullie beider boeken, heb ze in 1 ruk uitgelezen!
Als Diepenbekenaar in hart en nieren ben ik trots en fier dat je hier bij ons woont, en tegelijk
Beschaamd dat er hier nog steeds mensen zijn die je bekijken alsof je een rariteit bent.
Zelf heb ik ook een neefje in de familie (zoon van mijn zus Martine) die een afwijking heeft die
Duidelijk uiterlijk zichtbaar is, ik denk wel dat je hem zelfs kent onze Joris (Machiels)!
Ik Weet dus wat het is om als je ergens komt samen, bekeken te worden en hoe het aanvoelt hoe hard
Mensen zijn in die blikken.
Desalniettemin, laat je niet demotiveren, die mensen zijn da echt nie waard .
Door jullie boeken te lezen ,die me trouwens diep ontroerd hebben , heb ik jullie allemaal wat beter
Leren kennen en heb ik jullie liefde voor elkaar heel erg bewonderd.
Doe vooral verder zoals jullie bezig zijn, geniet van het leven en van elkaar !
En Michiel, je moet zeker de krant van vandaag (29 oktober)eens bekijken, blz 14 , ook de langste man ter
Wereld heeft moeite gehad om een lief te vinden !
Denk eraan dat je in het hart zit bij veel meer mensen dan je zelf denkt …
Ik zal thuis aan iedereen aanraden jullie boeken te lezen, het is echt een meerwaarde en een
Levensles in de nederigheid, het heeft mij alleszins doen nadenken waar wij soms over zagen….
Als je bij ons binnenspringt voor een frietje maken we meestal wel even een praatje, maar
Wat jij niet weet is dat als je weer buitengaat de sfeer hier door jouw komst heel positief wordt.
Net alsof jouw enthousiasme iedereen aansteekt, echt geweldig !
Bedankt dat jullie ons buitenstaanders hebben laten meekijken in jullie wereld, ik vind
Het een voorrecht jullie te mogen kennen !
Ann Lenaers, Frituur ‘t Frietje.
Beste Michiel&Amber,
Ik heb beide boeken gelezen ( ga k dood als ik 12 ben en ook ik ben michiel)
de boeken zijn super en ik heb echt respect voor jullie!
Michiel, in de liefde komen nog supermomenten geloof me, de liefde komt.
respect voor jullie beiden, veel geluk en lang leven gewenst aan beiden!
Hoi!
Ik had nog nooit van progeria gehoord voordat ik op jullie site terecht kwam. Ik was eigenlijk gewoon aan het zoeken naar een stoel maar via via kwam ik opeens hier terecht. Ik heb in een klap alles uitgelezen wat er hier te lezen viel. Wat zijn jullie allemaal dapper! Jullie hele gezin! Jullie doen het echt fantastisch en ik kan gewoon met zekerheid zeggen dat ik het zelf niet zo had kunnen doen. Ik heb heel veel respect voor Michiel en voor Amber. Dat Michiel er toch luchtig over kan doen en zoveel plezier kan maken raakt me wel. Ik weet niet of ik dat zou kunnen, en Amber is natuurlijk nu nog klein maar ik weet zeker dat zij net zo positief in het leven zal staan als Michiel. Ik duim voor jullie en ik wens jullie nog heel veel geluk toe in jullie leven. Godelieve en Wim, wat zijn jullie sterke ouders, daar kunnen velen nog van leren. Jullie zijn beiden een fantastisch voorbeeld aan Michiel en Amber ;).
Ik kijk er naar uit om jullie boek te lezen!
Veel liefs uit Nederland,
Luna
Ik kom zaterdag naar de boekhandel je boek kopen tot dan
Hallo Netteke,
ongeveer 7 jaar geleden heb ik een berichtje achter gelaten op deze site. In die tijd was onze dochter Puk verdacht van Cockayne Syndroom. We hebben daarna nog een paar keer mailcontact gehad. Echter is enige tijd later Cockayne Syndroom uitgesloten bij onze dochter. Tot op heden is zij nog steeds niet gediagnosticeerd.Ze is inmiddels 8 jaar en doet het goed. Ze ontwikkeld zich nog steeds. Toch zijn wij betrokken gebleven bij de CS groep: Amy and Friends, UK, ondanks dat wij aanvankelijk afstand wilden nemen. De oprichters van deze stichting wilden hier niets van weten. En om een lang verhaal even flink in te korten, hebben mijn partner en ik onlangs de stichting Amy and Friends Cockayne Syndroom Support, ook in Nederland doorgezet. Het afgelopen weekend was de conferentie in Engeland,waar wij zoals elk jaar ook bij aanwezig waren. wij hadden de eer om daar Harry en Sharron te mogen ontmoeten. Jullie wel bekend. Tijdens ons fijne gesprek, vielen jullie namen ook nog even. Wat is de wereld toch klein. Ik heb warme herinneringen aan dit gesprek. Hopelijk gaat het goed met Amber en Michiel en hun ouders. Doe hen allemaal de hartelijke groeten. Liefs en alle goeds van mij, Mark Puk en haar broer en zus. XXX
Ik heb jullie levens verhaal gelezen,en heb bewondering voor hoe liefdesvol jullie alles verwerken.
Toch het meeste wat mij raakt is de enorme liefde in en rond jullie als gezin.
Ik ervaar en zie de wijsheid-humor-en eindelose liefde steeds als een rode draad bij jullie allen.
Ben dankbaar om het boek te mogen lezen en wil ook je nieuwe boek ,Michiel lezen.
Heb van Emmy (van de zwemles) het boek mogen lezen.Leven met Progeria
Ik Wens voor jullie dat al jullie stille wensen mogen uitkomen.
Nettie
Hallo Michiel, Amber, Godelieve & Wim
Hoe is het met jullie? Hebben jullie nog een fijne vakantie gehad?
Ik dacht ik zal eens een reactie plaatsen want ik heb jullie boek op vakantie uit gelezen. Wat indrukwekkend!! En respect voor jullie alle vier. Wij zijn blij jullie te mogen hebben leren kennen in Villa Pardoes.Wat hebben we ook een toffe(belgisch?) week gehad daar met z’n alle. De jongens hebben het er nog vaak over.
Het ga jullie goed en veel liefde en geluk met elkaar! Doe ook de groetjes aan tante Netteke en Daisy.
Lieve Michiel en Amber, lieve Godelieve en Wim
Ik heb pas het boek ‘Ik ben Michiel’ gelezen. Via het boek ben ik ook op deze website terechtgekomen en heb al jullie verhalen gelezen. Het ontroerd me enorm maar ik put ook kracht uit jullie verhaal.
Het mooiste aan jullie verhaal vind ik de onvoorwaardelijke liefde voor elkaar!! Jullie zijn een prachtgezin en een voorbeeld voor velen!!
Michiel, de liefde is een rariteit maar dat komt wel!! Je niet laten ontmoedigen en ik ben er zeker van dat ook jij een leuke, lieve meid zal tegenkomen die van je houdt zoals je bent en die je zal respecteren!!
Amber, ook jouw verhaaltje in het boek heeft me laten lachen en huilen tegelijk!! Je bent een sterke taaie meid die het evenzeer zal maken en ik wens je veel geluk in de toekomst.
Lieve Michiel, Amber, Godelieve en Wim
Ik wens nog veel geluk samen in de toekomst!! Ik hoop dat al jullie dromen en wensen nog mogen uitkomen!! Laat jullie niet ontmoedigen door anderen maar blijf gaan voor wat jullie echt willen bereiken!!
Veel liefs!!
Danku michiel dat u mijn reactie hebt genomen om in je nieuwe boek te zetten! ik ben je 1000 maal dankbaar ik vind het zelfs een eer! xxx
Hey Michiel en familie,
ik had al wel van jullie gehoord, maar pas bij het lezen van het boek “ik ben Michiel” leerde ik jullie wat “beter” kennen.
Ik heb heel veel bewondering voor de moed waarmee jullie omgaan met de ziekte van Amber en Michiel.
Met heel veel respect ook voor de andere progeria linderen en hun ouders,
Rudy
Liefste Michiel en Amber, Liefste Godelieve en Wim,
Van zaterdag ben ik de trotse bezitter van jullie beider boeken, heb ze in 1 ruk uitgelezen!
Als Diepenbekenaar in hart en nieren ben ik trots en fier dat je hier bij ons woont, en tegelijk
Beschaamd dat er hier nog steeds mensen zijn die je bekijken alsof je een rariteit bent.
Zelf heb ik ook een neefje in de familie (zoon van mijn zus Martine) die een afwijking heeft die
Duidelijk uiterlijk zichtbaar is, ik denk wel dat je hem zelfs kent onze Joris (Machiels)!
Ik Weet dus wat het is om als je ergens komt samen, bekeken te worden en hoe het aanvoelt hoe hard
Mensen zijn in die blikken.
Desalniettemin, laat je niet demotiveren, die mensen zijn da echt nie waard .
Door jullie boeken te lezen ,die me trouwens diep ontroerd hebben , heb ik jullie allemaal wat beter
Leren kennen en heb ik jullie liefde voor elkaar heel erg bewonderd.
Doe vooral verder zoals jullie bezig zijn, geniet van het leven en van elkaar !
En Michiel, je moet zeker de krant van vandaag (29 oktober)eens bekijken, blz 14 , ook de langste man ter
Wereld heeft moeite gehad om een lief te vinden !
Denk eraan dat je in het hart zit bij veel meer mensen dan je zelf denkt …
Ik zal thuis aan iedereen aanraden jullie boeken te lezen, het is echt een meerwaarde en een
Levensles in de nederigheid, het heeft mij alleszins doen nadenken waar wij soms over zagen….
Als je bij ons binnenspringt voor een frietje maken we meestal wel even een praatje, maar
Wat jij niet weet is dat als je weer buitengaat de sfeer hier door jouw komst heel positief wordt.
Net alsof jouw enthousiasme iedereen aansteekt, echt geweldig !
Bedankt dat jullie ons buitenstaanders hebben laten meekijken in jullie wereld, ik vind
Het een voorrecht jullie te mogen kennen !
Ann Lenaers, Frituur ‘t Frietje.
Beste Michiel&Amber,
Ik heb beide boeken gelezen ( ga k dood als ik 12 ben en ook ik ben michiel)
de boeken zijn super en ik heb echt respect voor jullie!
Michiel, in de liefde komen nog supermomenten geloof me, de liefde komt.
respect voor jullie beiden, veel geluk en lang leven gewenst aan beiden!
Hoi!
Ik had nog nooit van progeria gehoord voordat ik op jullie site terecht kwam. Ik was eigenlijk gewoon aan het zoeken naar een stoel maar via via kwam ik opeens hier terecht. Ik heb in een klap alles uitgelezen wat er hier te lezen viel. Wat zijn jullie allemaal dapper! Jullie hele gezin! Jullie doen het echt fantastisch en ik kan gewoon met zekerheid zeggen dat ik het zelf niet zo had kunnen doen. Ik heb heel veel respect voor Michiel en voor Amber. Dat Michiel er toch luchtig over kan doen en zoveel plezier kan maken raakt me wel. Ik weet niet of ik dat zou kunnen, en Amber is natuurlijk nu nog klein maar ik weet zeker dat zij net zo positief in het leven zal staan als Michiel. Ik duim voor jullie en ik wens jullie nog heel veel geluk toe in jullie leven. Godelieve en Wim, wat zijn jullie sterke ouders, daar kunnen velen nog van leren. Jullie zijn beiden een fantastisch voorbeeld aan Michiel en Amber ;).
Ik kijk er naar uit om jullie boek te lezen!
Veel liefs uit Nederland,
Luna
Ik kom zaterdag naar de boekhandel je boek kopen tot dan
Hallo Netteke,
ongeveer 7 jaar geleden heb ik een berichtje achter gelaten op deze site. In die tijd was onze dochter Puk verdacht van Cockayne Syndroom. We hebben daarna nog een paar keer mailcontact gehad. Echter is enige tijd later Cockayne Syndroom uitgesloten bij onze dochter. Tot op heden is zij nog steeds niet gediagnosticeerd.Ze is inmiddels 8 jaar en doet het goed. Ze ontwikkeld zich nog steeds. Toch zijn wij betrokken gebleven bij de CS groep: Amy and Friends, UK, ondanks dat wij aanvankelijk afstand wilden nemen. De oprichters van deze stichting wilden hier niets van weten. En om een lang verhaal even flink in te korten, hebben mijn partner en ik onlangs de stichting Amy and Friends Cockayne Syndroom Support, ook in Nederland doorgezet. Het afgelopen weekend was de conferentie in Engeland,waar wij zoals elk jaar ook bij aanwezig waren. wij hadden de eer om daar Harry en Sharron te mogen ontmoeten. Jullie wel bekend. Tijdens ons fijne gesprek, vielen jullie namen ook nog even. Wat is de wereld toch klein. Ik heb warme herinneringen aan dit gesprek. Hopelijk gaat het goed met Amber en Michiel en hun ouders. Doe hen allemaal de hartelijke groeten. Liefs en alle goeds van mij, Mark Puk en haar broer en zus. XXX
Ik heb jullie levens verhaal gelezen,en heb bewondering voor hoe liefdesvol jullie alles verwerken.
Toch het meeste wat mij raakt is de enorme liefde in en rond jullie als gezin.
Ik ervaar en zie de wijsheid-humor-en eindelose liefde steeds als een rode draad bij jullie allen.
Ben dankbaar om het boek te mogen lezen en wil ook je nieuwe boek ,Michiel lezen.
Heb van Emmy (van de zwemles) het boek mogen lezen.Leven met Progeria
Ik Wens voor jullie dat al jullie stille wensen mogen uitkomen.
Nettie
Hallo Michiel, Amber, Godelieve & Wim
Hoe is het met jullie? Hebben jullie nog een fijne vakantie gehad?
Ik dacht ik zal eens een reactie plaatsen want ik heb jullie boek op vakantie uit gelezen. Wat indrukwekkend!! En respect voor jullie alle vier. Wij zijn blij jullie te mogen hebben leren kennen in Villa Pardoes.Wat hebben we ook een toffe(belgisch?) week gehad daar met z’n alle. De jongens hebben het er nog vaak over.
Het ga jullie goed en veel liefde en geluk met elkaar! Doe ook de groetjes aan tante Netteke en Daisy.
Lars, Ralf, Stan
Pascal & Sandra v/d Kerkhof