`
  • Nederlands
  • Français
  • English

LIVRE D’OR

Bienvenue sur notre Livre d’Or, où vous pouvez nous laisser un message si vous le désirez. Ce serait super sympa. Peut-être à très bientôt.

Grand merci à vous tous pour votre soutien indéfectible et pour toutes vos réactions positives!

Michiel et Amber

C’est bien vrai. Tu étais dans le ventre de Maman.

Nous ne l’oublierons jamais.

Tu étais alors encore si petit…

Nous ne savions pas que Michiel était un garçon, mais bien qu’Amber était une fille.

Lorsque tu es né, nous nous sentions si comblés

et nous étions si heureux de ta venue.

Que tu nous aies choisis comme parents

est la plus belle chose qui nous soit arrivée

De t’aimer et de t’accompagner tout au long de ta vie

est la plus belle tâche qui nous ait été confiée.

Tu es né enfant Progeria

et même si tu es très différent, tu feras partie de nous pour toujours et à jamais.

1 356 thoughts on “LIVRE D’OR

  1. Greetings Michiel & Amber from the USA! Hoping you & your family had a very Merry Christmas & will have a Happy New Year. Much Love, Chrissy

  2. Amber en michiel,

    wow wat jullie meemaken echt respect!
    Ik ben een meisje van 12jaar en ik heb Michiel zijn boek gelezen en nu snap ik echt goed
    wat jullie doormaken! & hoe sterk jullie zich houden!
    Jullie zijn echt een groot voorbeeld voor kinderen die het niet meer zien zitten & ziek zijn !
    Blijf jezelf want jullie zijn een pracht van kinderen!

    Groetjes Jodie uit Herzele (Oost-Vlaanderen)

  3. Hallo Michiel,
    Ik (Estée) en mijn nicht bewonderen enorm hoe je door het leven gaat.
    We hebben je boek en we vinden hem geweldig als ik ooit in de buurt ben neem ik mijn boek zeker mee!
    In het geval dat ik je zie dan kan je hem signeren!!!
    Ik ben echt enorm fan van jou en je familie !
    Behoud de spirit!!!
    (en mijn ouders luisteren elke dinsdag van 11 tot 12)
    nog veel plezier en succes
    Julie en Estée

  4. Hey Michiel, Amber, Godelieve en Wim,

    Ik heb het voorrecht om jullie iets dichterbij al te kennen, daar ik ook van Diepenbeek (Lutselus) ben en mijn dochter Melissa school loopt in GVB Lutselus. Jullie zijn allen zo’n lieve mensen. Ik heb het nieuwste boek ‘Ik ben Michiel’ in mijn bezit en in één ruk uitgelezen, zijn spontaniteit, zijn positieve kracht, zijn eerlijkheid, zijn dromen..zijn wijsheid in alles, hij is zo’n groot voorbeeld voor vele normale mensen welke maar al snel beginnen te klagen om een minste iets. Dat hij in een vorig leven wel foute daden zou moeten gedaan hebben om nu in dit leven zo te zijn zoals hij is, is zeker niet waar Michiel. Er is een veel grotere rede van jouw bestaan, jij brengt naar buiten, dat men moet genieten van elk moment dat men krijgt, dat men beter met een lach door het leven kan gaan dan met een traan, de beperkingen die men heeft kan men niet veranderen, men kan enkel zichzelf veranderen in hoe men erin staat en zoveel mogelijk uit het leven halen dat men krijgt gegeven…dat is het ware doel van ons bestaan hier op aarde en jij Michiel weet dat al heel perfect, dus het kan niet anders dan dat jij al een heel oude wijze ziel bent !.. Ieder welke ook maar met iets van jou in aanraking is gekomen en nog zal komen, geef jij die wijsheid door..van ‘leef nu je dromen, voor dat het te laat is’, dus weet Michiel dat jij een bijzondere missie hier op aarde hebt in het verspreiden van jouw wijsheid. Ik wens jullie heel fijne feestdagen..groetjes Andrea.

  5. Beste Michiel,
    ik heb net je laatste boek uitgelezen in 3 uur! Ik zat gevangen in je boek en niemand kreeg mij eruit!!!! ik vind het prachtig wat voor een belevingen jij al hebt meegemaakt, ik dacht dat ik al veel had meegemaakt maar je boek deed mijn ogen opengaan! je hebt zo een heldere kijk op het leven! er klopt wel 1 iets niet: ik kijk WEL naar het innerlijk, het uiterlijk doet me niets!!!! als we allebei dezelfde interesses hadden wist ik het wel want ik ben er zeker van dat je een suuuuuuupermooie jongen bent in het binnenste van je hart en ook uiterlijk mag je er zijn hoor! groeten van sarah (16) xx

  6. Hey michiel en amber ik heb jullie onlangs op tv gezien en ik wou wat meer over jullie te weten komen dus heb ik jullie boek ontleend in de bib toen ik erin begon wist ik nog niet waar het over ging maar toen ik een eindje verder was begon ik te huilen ik vond het zo triest maar ook heel moedig van jullie ik kan niet geloven dat jullie zo blij kunnen leven ik heb echt respect voor jullie ik geef jullie heel veel steun

  7. Hi! Me and my mom think you are very nice and kind. You are so brave and inspiring…and I thank you for sharing your story. We will keep you and all of the other children with progeria in our prayers. We love how you’re so amazing and beautiful/handsome.

  8. Hi guys
    For you parents we are proud and happy for the big job you are doing
    For our little ones big kiss hug and blessings
    Keep it up 🙂

  9. Hallo Michiel, Amber, Godelieve en Wim,

    Het boek, ‘Ik ben Michiel’, ik heb het praktisch in 1 ruk uitgelezen.
    Naar mijn mening, een prachtig boek.
    Bij momenten sta ik verbluft van de kracht dat uit jullie familie straalt.
    Daar heb ik werkelijk bewondering voor.
    Spijtig dat ik niet op signeersessie was voor dit boek, ik wist niet juist wanneer dit boek op de markt kwam.
    Ik ben werkelijk een fan van jullie en wil jullie hierbij een hart onder de riem steken.
    Veel liefs en nog veel geluk!
    En nog vele mooie jaren!!!

    Lieve groetjes
    Heidi

  10. Lieve Michiel en Amber,

    Jullie horen het waarschijnlijk wel vaker maar jullie zijn een voorbeeld voor zovelen. Positief, vrolijk, opgewekt…iedereen zou zo door het leven moeten gaan.

    Ik las net je nieuwe boek ‘ik ben Michiel’, en nu heb ik alleen maar nog meer respect voor jullie beiden (in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk, aangezien mijn respect al immens groot was).
    Ik zag dat je (Michiel) ook aanwezig zou zijn op de boekenbeurs, een gemiste kans van mij om je eens in het echt te kunnen ontmoeten.

    Michiel, ik vind het knap van jou dat je zo open vertelt over je verlangen naar een liefje. Ik kan je geen ongelijk geven en ik hoop dat de liefde jouw pad snel kruist!

    Ik schrijf dit bericht nu wel naar jou Michiel, maar na het lezen van je boek weet ik dat je mama en papa dit alles in goede banen leiden. Ook voor jullie, Godelieve en Wim, heb ik ontzettend veel respect. Ik denk dat Michiel en Amber het niet beter hadden kunnen treffen dan met jullie.

    Ik wens jullie nog heel veel fijne momenten en onvergetelijke ervaringen toe!
    Lyn H.

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *