GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.
Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!
Liefste Michiel & Amber,
Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.
Que dire ? Juste bravo ! Quelle leçon de vie vous nous offrez !
Des pensées pour toute votre famille, je viens prendre de vos nouvelles régulièrement car votre histoire m’a beaucoup marquée.
Lieve Michiel en Amber, Wat zijn jullie dappere kinderen, en Michiel wat ben jij verstandig en zo volwassen, heb jou boek in een keer uitgelezen, het was een kerstcadeau voor onze zoon, die een mentale beperking heeft , en helemaal niet van lezen houdt, maar jou boek heeft hij helemaal uitgelezen, vond het helemaal interessant, we zijn op zoek naar jou vorige boek , maar kunnen het niet vinden, uitverkocht, hopelijk komen we het nog ergens tegen, zeker omdat onze zoon jou een geweldige toffe kerel vind. Michiel we hopen dat jij en ook je zusje al jullie dromen mogen uitkomen en toch nog heel wat jaren op deze aardbol mogen blijven. Jullie zijn geweldige mensen.
Dear Michiel and Amber,
You are beautiful and wonderful blessings to your mum and dad, and the world. Your life’s story will serve as an inspiration to all of us.
With warm thoughts and prayers,
Gemma
Stoere Michiel en lieve Amber,
Ik denk dat veel kindjes een voorbeeld aan jullie mogen nemen!
Jullie mogen trots zijn op julliezelf!
Jullie lijken mij écht schatten van kinderen waar menig ouders jaloers op kunnen zijn 🙂
Groetjes,
Laura
I love and adore you both…!!!
hey michiel en amber ik ben de tweede beste vriend van mats en hij heeft veel over julie verteld ik heb julie zelfs op het feestje van mats gezien toen hij nog in het tweede leerjaar zat ik weet niet of je me nog kent maar ik was toen me u aan het praten en ik heb ook u boek gelezen en egt geweldig ik weet zeker dat jij nog heel oud zult worden groetjes Nathan
Hallo, ik wil jullie een hart onder de riem steken.
Ik weet dat ik nog maar 16 ben en waarschijnlijk denk je dat ik dit helemaal niet begrijp.
Maar eigenlijk kan niemand zich echt in deze situatie inleven, waardoor soms
Jaloezie ontstaat. Maar onthoud:”samen met mensen die je steunen sta je sterk”
Ik was zo heel erg over mijn toeren toen ik wist dat mijn nicht
die borstkanker had het niet ging overleven, dat ik nu niet anders kan dan
Immens veel respect hebben.
Ik zou zo graag iets voor jullie betekenen,
maar iedereen staat gewoon zo machteloos tov deze ziekte.
Je hebt miljoenen mensen die achter jullie staan en die zo veel respect voor jullie hebben.
Waardoor 1 iemand die nog niet eens 18 is, niet zo veel uitmaakt.
Maar weet wel, dat je na de dood van mijn neef en mijn nicht mn leven weer zin hebt gegeven
En je me hebt geleerd om, om te gaan met tegenslagen en te gnieten van elke dag van wat je nog hebt.
Ik wens dat je ook eens geluk mag hebben en je wensen uitkomen.
Veel liefs Lisa
i just read your and your sisters story so beautiful. i am grateful that i found this website i have learned alot. you have shown me at the age of 47 that i must embrace life, move forward love more and worry less. thank you and your parents for sharing your story. may god bring you all the joy and happiness that there is. i wish all of you the best.with love, cheri stone morsey wilmington.nc usa
You are two wonderfull and special child i wish you all the joyce of this world
Hallo Amber en Michiel, Wim, en Godelieve,
Ik heb al jullie sites gelezen, jullie levensverhaal gelezen, en filmpjes op youtube gezien. Ik hou erg veel van lezen, en ik ga dan ook zeker jullie boeken lezen. Ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb ook vele dromen, en het is heel erg dat je dan weet wat je te wachten staat. Amber en Michiel lijken me hele vrolijke en lieve mensen! Ik ga mijn presentatie over Progeria houden en zal ook zeker over jullie vertellen! Jullie houden het goed vol. Amber en Michiel, wees ook trots op zulke ouders! Ik weet zeker dat jullie het redden. Jullie zijn fantastische ouders en kinderen!
Liefs,
Donya