`
  • Nederlands
  • Français
  • English

GASTENBOEK

Welkom in ons gastenboek en als je wilt, kun je een berichtje achterlaten. Wij zouden dat heel fijn vinden en misschien kom je wel een keertje terug.

Wij danken iedereen voor de geweldige steun en alle positieve reacties !!

Liefste Michiel & Amber,

Het is echt waar. Jij hebt in mama’s buik gezeten.
Wij zullen dat nooit vergeten.
Jij was toen nog zo klein.
Wij wisten niet dat Michiel een jongen maar wel dat Amber een meisje zou zijn.
Toen je dan geboren was voelden wij ons zo rijk
en wij werden door jouw komst enorm verblijd.
Dat jij ons als jouw mama en papa hebt uitverkozen
is het mooiste wat ons ooit kon overkomen.
Ons werd de mooie taak gegeven
om van je te houden en je te begeleiden in je leven.
Als progeriakind ben je geboren
en ook al ben je anders, je zult immer en altijd bij ons horen.


1.356 thoughts on “GASTENBOEK

  1. Liefste Michiel en Amber, Ik heb jullie verhaal gelezen in Dag allemaal. Ik was echt bijna aan het wenen ! Ik leef heel erg met jullie mee. En die kinderen die jullie uitlachen of uitschelden weten niet beter. Zij zouden eens moeten leven met de ziekte. Ik vind het echt geweldig dat jullie de moet erin houden ! Fantastische kinderen met een eigen verhaal en een eigen leefstijl. Vergeet nooit dat je moet leven op jouw manier en laat niemand ertussen komen !

  2. Want een pracht kids hebben jullie altijd stralend en goedgezingt!!! ga zo door super site met prachtige foto’s

  3. michiel en amber jullie zyn echt toffe kinderen vele mogen aan jullie een voor beeld nemen geniet van alles en doe zo voort we kunnen nog veel leren van jullie veel liefs xxx

  4. Hey, Ik lees nu jullie boek over Michiel& Amber. Het moet verschrikkelijk zijn om zoiets mee te maken& ik wens jullie zoveel geluk/sterkte toe in de rest van jullie leven.

  5. Keep going strong! We will find a cure for Progeria! Don’t forget to live life to the fullest. All the best.

  6. I wish to say I am extremely sorry for everything your family has, is, and will go through. I know Blessed Mother Theresa used to say, ‘I know God only gives us what we can handle but I think He made a mistake.’ I believe that fits your family now. You have huge crosses to pick up daily. Thank you for sharing your story. It makes me grateful for my children’s health and that I should cherish each day because it is a gift from God. May the Blessed Mother give you all the strength to continue this fight. God bless!

  7. Michiel, Ik wens je – en beetje laat – een goie verjaardag. Ik hoop dat we nog binnenkort kunnen weer sementreffen en dat je ons Marie leert kennen ! De familie Van Wallendael (Bernard, Th_r_se, Maude, Chlo_, Marie en Robin.

  8. Ik heb ooit een documentaire gezien over progeria. Ik hou van waargebeurde verhalen dus toen ik dit boek zag staan in de bieb, twijfelde ik geen minuut. Wauw, wat een fantastisch boek. Heel emotioneel… Respect, echt waar! Fantastisch hoe jullie met jullie 4tjes alles zo positief oppakken. Hoe kort het leven voor sommigen ook mag zijn, jullie genieten! Genieten van het leven… En dat is belangrijk! Niet de kwantiteit maar de kwaliteit van je leven. En wat stoer hoe Michiel meewerkte aan allerlei dingen, en zo positief kon blijven. Ook vond ik het heel hartverwarmend om te lezen hoeveel vrijwilligers en geldschieters er meewerken voor bijeenkomsten. En tante Netteke, wat een topvrouw! Ik hoop dat jullie als gezin heel gelukkig zijn, en dat nog lang mogen blijven. Wat een knappe mensen zijn jullie! Jullie verdienen heel veel respect van iedereen. Groetjes uit Nederland.

  9. I am doing an assingment on progeria in school its a truely sad disease but dont give up because you truely can do whatever you want in your life.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *